הפקח הפצוע (צילום: כוח לעובדים)
הפקח הפצוע (צילום: כוח לעובדים)

פקח במטרונית הותקף באגרופים לאחר שדרש להציג רב קו

הפקח של חברת סופרבוס נחבל בפניו ובכתפו והתפנה לקבלת טיפול רפואי, תלונה הוגשה במשטרה. ועד הפקחים בסופרבוס דורש מהחברה לאפשר עבודה בזוגות, ובארגון כוח לעובדים: "לא נתפשר על ביטחונם של הנוסעים והעובדים, גם במחיר של השבתת קווים מועדים לפורענות"

פורסם בתאריך: 3.5.24 09:36

פקח של חברת סופרבוס הותקף אתמול (חמישי) בקו 1 של המטרונית סמוך למרכז הרפואי לין. לטענתו של ועד הפקחים של סופרבוס, הפקח ערך בדיקה שגרתית ונתקל בצעיר ללא רב קו, שהתריס בפניו שייתן לו דוח. הפקח ביקש מהצעיר תעודת זהות ופנה לבדוק נוסע אחר, ואז תקף אותו הצעיר מאחור באגרופים. הפקח נחבל בפניו ובכתפו והתפנה לקבלת טיפול רפואי. תלונה הוגשה במשטרת חיפה.

הפקח מ': "אני שומע על תקיפות כאלו מדי יום, והנה הגיע תורי. לא יכול להיות שאני לא יכול להפנות גב לנוסעים. אנחנו מיואשים מהתנהגות הנוסעים. לא יכול להיות שלא תיענה הדרישה הבסיסית שלנו לעבוד בזוגות. נוכחות של עוד פקח היתה יכולה למנוע את התקיפה הזו".

 

 

יו"ר ועד הפקחים בסופרבוס יוסי אוזן: "משרד התחבורה מתגאה במתן תקציב למאבק באלימות באוטובוס, אבל התקציב ייושם רק ב-1 בינואר 2025. בינתיים דמם של עובדי התחבורה הציבורית מופקר. הדרישות שלנו הן מינימליות – עבודה בזוגות, הכרה בנו כעובדי ציבור והענשת תוקפינו בהתאם. משרד התחבורה שב ומבהיר כי אנו שקופים עבורו".

ראש ענף התחבורה בארגון כוח לעובדים איתי כהן: "עבודה בזוגות מתקיימת במקומות רבים בתחבורה הציבורית – באגד וברכבת הקלה – והיא נדרשת גם בסופרבוס. אין סיבה שמבקר המבצע את עבודתו יחוש סיכון, ותחושת האיום היא רבה יותר כשמדובר במבקרות. כל סיכון של עובדי תחבורה ציבורית – נהגים ומבקרים – מסכן את הנוסעים ואת העובדים, ועל ביטחונם לא נתפשר, גם במחיר של השבתת קווים מועדים לפורענות".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר