הגשם בדרכו לצפון הארץ (צילום: מתוך אתר השירות המטאורולוגי)
הגשם בדרכו לצפון הארץ (צילום: מתוך אתר השירות המטאורולוגי)

התחזית למחר: גשם בחיפה ברוב שעות היום

נוסף על הגשם ייתכנו סופות רעמים יחידות, תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות שיהיו נמוכות מהרגיל לעונה, וינשבו רוחות ערות. משעות אחר הצהריים הגשמים ייחלשו בהדרגה. בסקירה אקלימית שפרסם השירות המטאורולוגי נכתב כי אפריל היה חם במידה ניכרת מהממוצע וכי כמויות הגשמים בחודש זה עלו על הממוצע

פורסם בתאריך: 5.5.24 14:45

הגשם יחזור הלילה (שני) לחיפה והקריות והוא ילווה אותנו מחר לאורך רוב שעות היום – כך מסר השירות המטאורולוגי. נוסף על כך ייתכנו סופות רעמים יחידות, תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות שיהיו נמוכות מהרגיל לעונה, וינשבו רוחות ערות. הטמפרטורות ינועו בין 15 מעלות הלילה ל-18 מעלות מחר בשעות היום. משעות אחר הצהריים הגשמים ייחלשו בהדרגה.

בסקירה אקלימית של חודש אפריל שפרסם השירות נכתב כי אפריל היה חם במידה ניכרת מהממוצע, ובהשוואה לסדרת המדידות משנת 1950 הוא מדורג במקום השלישי אחרי אפריל 2016 ואפריל 1989. בכך נמשך רצף ארוך של כמעט שנה עם חודשים חמים מהממוצע, חלקם בצורה משמעותית. במהלך החודש בלטו שני פרקים חמים – האחד בתחילתו והשני בחלקו האחרון, אז שרר שרב כבד עם טמפרטורות ששברו שיאים לאפריל בחלק מתחנות מישור החוף והעמקים.

באשר לכמות הגשמים אומרים בשירות: "כמויות הגשם באפריל עלו על הממוצע באזורים רבים בצפון הארץ ובמרכזה, ובפרט בצפון מזרח הארץ ובאזור הכרמל. הגשמים ירדו ברובם הגדול באירוע שהיה ב-10-8 בחודש, ובצפון מזרח הארץ גם באירוע שהיה בסוף החודש. בעקבות גשמי אפריל, כמויות הגשם מתחילת העונה ביחס לממוצע המשיכו לגדול בצפון הארץ, בשומרון ובמישור החוף הצפוני והמרכזי, שם הן מגיעות ל-160-130 אחוז מהממוצע לכל העונה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר