המודעה של בית הקהילות על הקרנת הסרט "סימן רך"
המודעה של בית הקהילות על הקרנת הסרט "סימן רך"

זעם בעירייה: בית הקהילות תכנן הקרנת סרט בערב יום השואה

בעיריית חיפה לא ידעו על הפרסומים של בית הקהילות לגאווה וסובלנות שהזמין את חברי הקהילה להקרנת סרט הערב - ערב יום השואה. גורם בקהילה: "על פי חוקי העזר העירוניים, העירייה מחייבת לסגור בתי עינוגים, אבל לבית הקהילות יש כנראה חוקים משלו". בכיר בעירייה: "לא ייתכן שאירוע כזה יתקיים ביום הזה. לא משנה מה - האירוע הזה לא יתקיים"

פורסם בתאריך: 5.5.24 18:45

בעיריית חיפה זועמים על בית הקהילות לגאווה וסובלנות שבישר על הקרנת סרט הערב (ראשון) – ערב יום השואה.

בית הקהילות הזמין את חברי קהילת הלהט"ב דוברי הרוסית להקרנת הסרט "סימן רך" במסגרת אירועי מאי הערב בשעה 19:00. "מזמינים אתכם לאירועי מאי לחברי הקהילה דוברי רוסית", נכתב בהזמנה, "בפגישה הראשונה ב-5 במאי, ויקה המורה יגיע אלינו עם הקרנת סרטו 'סימן רך', שפעולותיו מתרחשות בחיפה בשנת 1996. הגיבורים של הסרט – נטלי (בת 17), עולה מרוסיה, וחברה אמיר (בן 19), במאי פלסטיני – עובדים על כתבה טלוויזיונית על הבחירות הקרובות. בדרך הם פוגשים שני בחורים צעירים שנותנים להם נקודת מבט חדשה על המתרחש. לאחר הצפייה בסרט תהיה הזדמנות לדבר עם יוצר הסרט ויקה המורה ועם אחד משחקני הסרט אלכסיי ברנוב. הירשמו דרך הלינק, ואנחנו נחכה לכם".

 

 

בעיריית חיפה כלל לא ידעו על קיומו של האירוע, והדבר נודע להם בעקבות פניית "כלבו – חיפה והקריות". בעקבות כך פנו גורמים בעירייה לבית הקהילות והורו לאנשיו לא לקיים את האירוע.

גורם בקהילה: "על פי חוקי העזר העירוניים, עיריית חיפה מחייבת לסגור בתי עינוגים, ובהם בתי קולנוע, אבל לבית הקהילות, שהוא מחלקה של העירייה, יש כנראה חוקים משלו. זו עוד יריקה בפרצוף של הציבור הישראלי והיהודי בחיפה. את חנוכה שכחו לציין בתוכנייה שלהם, על פסח אין מה לדבר, ואסון 7 באוקטובר לא קרה מבחינתם".

בכיר בעירייה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "לא ייתכן שאירוע כזה יתקיים ביום הזה, ובטח לא בנכס עירוני. לא משנה מה – האירוע הזה לא יתקיים".

למרות פניותינו, את תגובתה של מנהלת בית הקהילות דריה הרשקו לא ניתן היה להשיג.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. למה הפליאה הגדולה כשכל התכנים זה אנטי-המדינה ואנטי-היהדות?

    ואף מילה על החדרת תכנים פוליטיים דרך בחירה בסרטים ויוצרים מסויימים?
    ככה משתמשים במשאבים עירוניים לתעמולה ושטיפת מוח פוליטית… לא פלא שאין להם התייחסות ליום השואה או לכל מועד אחר במדינה הם מחנכים לאנטי-מדינה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר