ההזמנה להקרנת טקס הזיכרון של פורום משפחות שכולות
ההזמנה להקרנת טקס הזיכרון של פורום משפחות שכולות

הסערה הבאה: הקרנת טקס הזיכרון של פורום משפחות שכולות

תנועת עומדים ביחד, שאירחה את אירוע התרומות למען תושבי עזה, תקיים אירוע הקרנה של טקס יום הזיכרון המשותף של פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלסטיני וארגון לוחמים לשלום. מנכ"ל ארגון בצלמו שי גליק: "איך בכלל ניתן להשוות בין הצער של משפחות הנרצחים לבין משפחות המחבלים וחיות האדם?"

פורסם בתאריך: 6.5.24 09:08

פחות משבוע חלף מאז שאירחה את אירוע התרומות למען תושבי עזה, ותנועת עומדים ביחד נמצאת שוב במרכזו של אירוע שנוי במחלוקת. אתמול (ראשון) הודיעה התנועה כי היא תקיים אירוע הקרנה של טקס יום הזיכרון המשותף של פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלסטיני וארגון לוחמים לשלום, שייערך ביום ראשון – ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. הטקס יוקרן במשרדי עומדים ביחד בבית הסגול ברחוב המגינים 32 בשעה 20:30.

בהודעה שפרסמה עומדים ביחד "צוות קהילה גאה להודיע שאנחנו מקרינים את הטקס ליום הזיכרון המשותף, שבו ניפגש ונעשה פעילות קהילתית קצרה, ונביט אל עבר הכאב של שני העמים במידה אוטנטית ושווה. טקס שעורכים הפורום למשפחות שכולות ולוחמים לשלום".

 

 

כמדי שנה, קיומו של הטקס מעורר תגובות קשות בארגוני ימין. "ב-7 באוקטובר חדרו לישראל אלפי מחבלים במטרה אחת ברורה – להשמיד את מדינת ישראל", מסר מנכ"ל בצלמו שי גליק, "הם רצחו, שרפו, בזזו, אנסו וביצעו רצח עם, פשעי מלחמה ופשעים נגד אנושות. החמאס ושותפיו תושבי עזה חטפו מאות גברים, נשים, ילדים ותינוקות, יהודים וערבים, דתיים וחילונים. בעקבות כך יצאה מדינת ישראל למערכה להשיב את בניה ואת בנותיה החטופים, להילחם, להעניש את המחבלים הארורים ולרסק את החמאס. איך בכלל ניתן להשוות בין הצער של משפחות הנרצחים לבין משפחות המחבלים וחיות האדם?".

גליק יוצא שוב נגד יו"ר סיעת רוב העיר במועצת העיר סאלי עבד, חברה בקואליציה העירונית של יונה יהב וחברה בהנהלת עומדים ביחד: "עבד, שהיא מראשי עומדים ביחד, חייבת להחליט – או שהיא חברת מועצת העיר חיפה ופועלת אך ורק למען תושבי חיפה או שהיא חברת מועצת העיר עזה ועוברת לעזה. תושבי חיפה לא יוכלו לקבל פרובוקציות חוזרות ונשנות של ארגון שעבד היא מראשיו. היא חייבת להחליט – או עזה או חיפה, אין דרך שלישית".

מעומדים ביחד נמסר: "טקס יום הזיכרון המשותף הוא אירוע חשוב שמארגנים פורום המשפחות השכולות ולוחמים לשלום, ואנחנו גרים בשותפות איתם. עומדים ביחד תארח בגאווה את אירוע הצפייה במוקדים שונים ברחבי הארץ. מצער שדווקא עכשיו יש מי שמסיתים נגד המשפחות השכולות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ביטול מידי!

    בזמן שהאחים שלנו נרצחו ב.7.10 על מנת להגן על העם שלנו, מתקיים פה, בארץ הזו הקרנת בכורה ואיחוד לקרב ביננו??? לא מובן מה זה השטות הזו?!
    אך ורק להזכיר ולזכור את כל הגיבורים שאיבדנו, את המיטב את העם היהודי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר