שופרסל שלי
שופרסל שלי

העירייה לבית המשפט: לסגור את סניף שופרסל בחורב

עיריית חיפה הגישה לבית המשפט לעניינים מקומיים בעיר כתב אישום נגד סניף שופרסל שלי במרכז חורב בטענה שהוא פועל ללא רישיון עסק. הדרישה: להורות על הפסקת פעילותו של הסניף

פורסם בתאריך: 7.5.24 07:43

עיריית חיפה מבקשת לסגור את סניף שופרסל שלי במרכז חורב – כך עולה מכתב אישום שהגישה העירייה ביום ראשון לבית המשפט לעניינים מקומיים בעיר.

בכתב האישום, שהוגש נגד חברת שופרסל בע"מ ומנהל סניף שופרסל שלי במרכז חורב עדיאל טיקטינסקי, נטען כי "הנאשמים עוסקים בעסק של אטליז, מרכול וחנות ששטח המכירה בה הוא 800 מ"ר לפחות ללא רישיון לפי חוק רישוי עסקים".

בכתב האישום מציינת העירייה כי ב-29 בספטמבר 2022 פקע תוקף ההיתר הזמני שניתן לעסק. כמו כן מצוין כי כבר ב-25 במאי 2005 הוגשה בקשה לרישיון עסק אך ב-17 באפריל 2023 נשלחה לנאשמים הודעה בדבר דחיית הבקשה לרישיון, וכי סמוך למועד הגשת כתב האישום המשיכו הנאשמים לנהל את העסק ללא רישיון וללא אישורים מטעם שירותי הכבאות.

 

 

כמו כן טוענת העירייה כי במרץ ובאפריל 2023 ובמרץ 2024 נשלחו לנאשמים התראות בגין ניהול העסק ללא רישיון. "הנאשמים עוסקים בעסק טעון רישוי ללא רישיון עסק", סיכמה העירייה.

בפנייתה לבית המשפט מבקשת העירייה להורות על הפסקת הפעילות בסניף "לחלוטין ובאופן מיידי על ידי סגירת החצרים במקום ולהטיל את ביצוע הצו על הפיקוח הכללי של עיריית חיפה בסיוע של משטרת ישראל".

משופרסל נמסר: "נגיב בערכאות המקובלות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אלי קופטר

    שטויות במיץ הסניף קיים כבר הרבה שנים אז עד עכשיו לא היה לו רשיון עסק? בחרתם בזקן הכושל קיבלתם את כל השטרונגול .

  2. מיכה

    מצוין. אפילו שמדובר בסופר וותיק, אם אין לו רישיון והוא עובד שלא על פי חוק, לסגור דחוף ! המאפיות בעלי הסופרים צריכים לדעת שגם הם חייבים לעמוד בכללים.

  3. טיטינסקי המלך

    טיטינסקי הזה.. התקדם יפה משפע יששכר למנכל סניף שופרסל

  4. רעות

    זה הסופר היחיד באזור חורב, הוא מספק שירות חיוני לתושבי האזור, ביניהם קשישים מבית האבות הסמוך – מה נסגר עם עיריית חיפה שלא אכפת לה מצרכי התושבים?

  5. נועה

    ביי ביי שופרזל. לפתוח שם סניף של רשת אחרת שלא מחרבנת על הצי-בור.

  6. אריה

    לפני 10 שנים נבדק ונמצא שהסניף הזה הוא הסופר הכי יקר במדינה. יהב הצטרף להפגנה נגדם והם הורידו מחירים על ידי מבצעים. עשו שוק ירקות בסוף יום שישי בשליש מחיר במקום לזרוק את הסחורה הטובה רק כדי לא להוריד מחיר. כיום הם בנורמה של שופרסל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר