זירת האירוע ליד בית הספר הטכני (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע ליד בית הספר הטכני (צילום: דוברות המשטרה)

לא פיגוע: רכב פגע בארבעה חיילים ליד הטכני

עד ראייה לאירוע ליד בית הספר הטכני: "זו תאונה. הנהג עבר בצומת עם טלפון נייד בידו ועלה על רגל של חיילת. הוא איבד שליטה על הרכב ופגע בעוד שלושה חיילים. אחד מהחיילים עף באוויר, והרכב התרסק. רצתי לנהג, וכשראיתי שהוא יהודי מיהרתי להוציא אותו מהרכב". הפצועים פונו לרמב"ם

פורסם בתאריך: 16.5.24 08:16

מדוברות המשטרה נמסר הבוקר (חמישי) כי התקבל דיווח על רכב שפגע בכמה חיילים שעמדו על המדרכה ברחוב משה דיין בחיפה סמוך לבית הספר הטכני של חיל האוויר וכי כל כיווני החקירה נבדקים.

עד ראייה: "זו תאונה. הנהג עבר בצומת עם טלפון נייד בידו ועלה על רגל של חיילת. הוא איבד שליטה על הרכב ופגע בעוד שלושה חיילים. אחד מהחיילים עף באוויר, והרכב התרסק. רצתי לנהג, וכשראיתי שהוא יהודי מיהרתי להוציא אותו מהרכב. השוטרים שהגיעו למקום רצו עם נשקים שלופים. כשהתברר שזה לא פיגוע, כל החיילים בבסיס רצו לסייע".

 

הרכב הפוגע (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

הרכב הפוגע (צילום: איתמר כרסנטי)

 

 

חובשים ופראמדיקים של מד"א טיפלו בפצועים, בהם גם נהג הרכב הפוגע, ופינו אותם לקריה הרפואית רמב"ם. חובש רפואת חירום במד"א נתנאל לוי: "הגענו למקום בכוחות גדולים וראינו חמישה צעירים שנפצעו. אחד מהם שכב על המדרכה כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות בגפיים תחתונות, ועוד ארבעה פצועים התהלכו כשמצבם קל. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ לבית החולים כשהם בהכרה מלאה".

חובשי איחוד הצלה חנוך קליין ומשה דב כהן: "לדברי עוברי אורח, הרכב פגע בארבעת הולכי הרגל. אחד מהם, צעיר כבן 20, נפצע בינוני ושלושה נפצעו קל. הענקנו להם סיוע רפואי בזירה ולאחר מכן הם פונו להמשך טיפול בבית חולים".

מרמב"ם נמסר כי לחדר ההלם בבית החולים הובאו חמישה נפגעים מאירוע הדריסה – שניים מוגדרים במצב בינוני וסובלים מפגיעות אורתופדיות, ושלושה סובלים מחבלות קלות ומצבם מוגדר קל.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר