אירועי ל"ג בעומר בחיפה | צילום: חב"ד חיפה
אירועי ל"ג בעומר בחיפה | צילום: חב"ד חיפה

בצל המצב ולמרות שיתקיימו לימודים: חב"ד יקיימו אירועים בחיפה בל"ג בעומר

מנהל חב"ד חיפה, הרב יהודה גינזבורג: "אלה אינם אירועים של הדלקת מדורות, אלא מפגן אהבה הדדי, מה שאנחנו כל כך זקוקים לו בימים אלו. ולכן, למרות המצב יתקיימו האירועים ברחבי העיר תוך שמירה על הנחיות העירייה והמשטרה, וכולם מוזמנים לחגוג את ל"ג בעומר. ההשתתפות באירועים היא ללא עלות"

פורסם בתאריך: 20.5.24 13:31

השנה, לראשונה מאז קום המדינה, יתקיימו לימודים בבתי הספר ביום ראשון הקרוב, ל"ג בעומר, כהמשך למתווה שסוכם בשנה שעברה. עד השנה, ל"ג בעומר היה יום חופש, לאחר לילות של מדורות ומפגשים קהילתיים ומשפחתיים. לכך יש להוסיף את העובדה שגם אתר ההילולא במירון לא ייפתח השנה בעקבות המצב והחוסר בהירות לגבי המלחמה בצפון. אבל ולמרות הכל, שלוחי חב"ד בחיפה יקיימו השנה אירועים בכל רחבי העיר לכבוד ל"ג בעומר.

אירועי ל"ג בעומר בחיפה | צילום: חב"ד חיפה

אירועי ל"ג בעומר בחיפה | צילום: חב"ד חיפה

הרב יהודה גינזבורג, מנהל חב"ד בחיפה, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "לפני יותר מ-40 שנה, קרא הרבי מלובביץ' לקיים בל"ג בעומר אירועים קהילתיים תחת הסיסמה 'יחד כל ילדי ישראל', כהמשך לסיסמתו של רבי עקיבא 'ואהבת לרעך כמוך – זה כלל גדול בתורה'. מאז ועד היום משתדלים שלוחיו ונציגי חב"ד בכל מקום בעולם לקיים מפגשים חברתיים לכל התושבים ולחגוג את הילולת רבי שמעון בר יוחאי. חשוב לציין שאירועים אלו אינם אירועים של הדלקת מדורות, אלא מפגן אהבה הדדי, מה שאנחנו כל כך זקוקים לו בימים אלו. ולכן, למרות המצב יתקיימו האירועים ברחבי העיר תוך שמירה על הנחיות העירייה והמשטרה, וכולם מוזמנים לחגוג את ל"ג בעומר. ההשתתפות באירועים היא ללא עלות".

שליחי חב"ד בשכונות העיר מזמינים את הקהל הרחב להשתתף באירוע חווייתיים וקהילתיים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר