לונה פארק (צילום: Dimmitrius/depositphitos.com)
לונה פארק (צילום: Dimmitrius/depositphitos.com)

יוזמה של שלום וגולן שטיינברג: לונה פארק בחיפה

שיתוף פעולה בין סגני ראש העיר: יוסי שלום פנה לשרית גולן שטיינברג בבקשה לאתר שטחים פוטנציאליים בחיפה להקמת לונה פארק או פארק מים. שלום: "צריכה להיות פה אטרקציה גדולה שתיתן מענה גם לתושבי חיפה וגם למבקרים מבחוץ. אנחנו בוחנים את כל האופציות"

פורסם בתאריך: 21.5.24 09:36

סגני ראש העיר יוסי שלום ושרית גולן שטיינברג פועלים לקדם יוזמה להקמת לונה פארק או פארק מים בעיר – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". שלום, אשר משמש מחזיק תיק התרבות בעיריית חיפה, פנה לגולן שטיינברג, מחזיקת תיק התכנון ויו"ר ועדת המשנה לתכנון ובנייה, בבקשה שתאתר מיקום פוטנציאלי למימוש הרעיון.

לפי התכנון הראשוני, הפארק יוקם בשיטת BOT ׁׁׁ(בנה-הפעל-העבר, Build-Operate-Transfer) – שותפות ציבורית-פרטית למימון פרויקטים, שבה גוף או יזם פרטי מקבלים זיכיון מגוף ציבורי כדי לממן, לתכנן, לבנות ולהפעיל מתקן ציבורי לתקופה קצובה.

שלום: "הרעיון הוא אכן להקים לונה פארק או פארק מים, והצעד הראשון הוא איתור של שטח מתאים ולאחר מכן מציאת יזמים שיפתחו את הרעיון".

לדבריו של שלום, "פרויקט כזה נדרש בעיר כמו שלנו. צריכה להיות פה אטרקציה גדולה שתיתן מענה גם לתושבי חיפה וגם למבקרים מבחוץ. אנחנו בוחנים את כל האופציות. פניתי לגולן שטיינברג שתומכת מאוד ביוזמה, והיא תבדוק את הנושא ותאתר שטחים מתאימים. נחשוב כולם ביחד, בשיתוף עם ראש העיר יונה יהב,  אחרי שנדע אלו שטחים פוטנציאליים פנויים יש בעיר".

 

תגובות

13 תגובות
13 תגובות
  1. יאן טיפארזי

    יוזמה מעולה !
    שטחים פוטנציאלים? בבקשה:

    מתחם התחנה המרכזית הישנה בצומת דולפין – קרוב לתחנת רכבת בת גלים עבור אורחי חוץ ויש מערך תחבורה סביר עבור תושבי חיפה. הפוריקט יפיח חיים בכל האיזור.

    רחבת החנייה הענקית של חוף הסטונדטים – קרוב לרכבת חוף הכרמל ולתחנת אגד החדשה.

    פרויקט נוסף – מגלשת מים ממרומי מחלף הגרנד קניון ועד לגשר הגיבורים – יהב הבטיח לחנוך אותה בגלישה ראשונה עם ספידו.

  2. Madam X

    מה חובה לבצע : ריביירה בינלאומית מראש-הנקאה ועד עתלית .
    נמל-תעופה מודרני בינלאומי במתחם תעשיות הנפט והפטרו-כימיה ( בז"ן וכו' ) , פינוי תושבים בקו-החוף מראש-הנקרה ועד עתלית ובניית בתי-מלון , אתרי-ספורט ובילוי , מתחמי-קניות . נמל מודרני לאוניות קרוזים במתחם נמל-חיפה . הפיכת נחל הקישון לשמורת-טבע. בניית שכונות מגורים לכל התושבים שפונו מקו-החוך במרחב העיר חיפה , נשר , הקריות , טירת-הכרמל, רכסים וכו' . כך חיפה וקו-החוף שציינתי יהוו אזור גיאוגרפי בינלאומי מרשים שישפר באופן אדיר את הכלכלה לאזור שיוסב לאתר תיירות מרשים כפי שציינתי.

  3. ליאב

    העיר צריכה את האטרקציות הבאות: מדרכות וכבישים תקינים, אכיפה נגד עברייני חניה, עירייה נקיה מפקידים מושחתים ועצלנים, בטחון אישי ואבטחה בכל שכונות העיר בייחוד ברחבי הדר ועיר תחתית

  4. אורחת. ישראלית

    כול הכבוד. יוזמה. מעולה. ישר כוח. יהיה. לתושבי חיפה וגם. מי. שיבוא. מבחוץ. . מה לעשות. בחופשים. ובכלל. אם תעשו לונה פארק ופארק. מיים. זה. יהיה. עשר. בהצלחה.

  5. מושיקו

    אני מחזק את דברי קודמי ליאב!!. מי יבוא לחיפה עם מצב הכבישים והמדרכות בא הוא גרוע כל כך!!, אני בתור נהג נוסע בחשש שאתקע באיזה בור בכביש, אותו חשש יש בתור הולך רגל נכה!!

  6. כהן

    אני רוצה להצטרף ולחזק את ידי קודמי ליאב!. את זה אני כותב בתור נהג שנוהג בכבישי חיפה ובתור, הולך רגל נכה שהולך גם ברחובות העיר!!

  7. מיכה

    תחנת אגד הישנה, בזן… לא חסר טפו טפווו. אבל יוזמה יפה.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עוד הזייה חסרת תכלית. יש מספיק פארקי מים. מי יבוא מהמרכז לחיפה אם יש את שפיים, ימית 2000 ועוד?!
    ו

  9. הפקולטה

    חיפה עיר ישנה עתיקה מתפוררת,עם תשתיןת מהמאה הקודמת,העיר נראית עזובה בכל פינה, ולא נעימה לתיירים,תשתיות הכבישים השבילים והמעברים מתפוררות…..ועוד ועוד צריך הרבה מחשבה וניהול נכון של החזרת העיר לימיה היפים……ורק לאחר הטיפול בשיפור פני העיר עפ"י תקנים מודרנים ובינלאומיים ,ואז להביא עוד אטרקציות לבילוי ולתיירים…….

  10. אייל

    שני ליצנים שעוסקים בהבאת לחם ושעשועים וקרקסים לחיפה
    היא לא מתאימה להיות חברת מועצה ובטח לא סגנית ראש העיר
    הוא לא מתאים להיות חבר מועצה ובטח לא סגן ראש העיר
    חיפה תלך עוד 5 שנים לקפאון והרס העיר בגלל שבוחרים כל הזמן אנשים שלא מקדמים כלום
    רק יודעים לייצר לעצמם כותרות בתקשורת המקומית על יוזמות (שאחרכך נגנזות)

  11. לונה גל "ארנונה גל"

    הארנונה תעלה בעוד 4-5 אחוז גם בשנה הבאה
    אין מה לעשות המקורבים של שרית גולן ויוסי שלום קיבלו מינוי למנהלת הקמת לונה פארק
    ואתם צריכים לשלם את השכר העודף מייקור כל הארנונה והמיסים.
    זה מה שבחרתם זה מה שתקבלו

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר