גל רפאלוב (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)
גל רפאלוב (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

גל, אשתו של ליאור רפאלוב, בדרך לבית "האח הגדול"

שמועות עקשניות ברשתות החברתיות גורסות כי הדוגמנית גל רפאלוב, אשתו של קפטן מכבי חיפה ליאור רפאלוב, בדרך לבית "האח הגדול" לעונה החדשה של תוכנית הריאליטי שתיפתח בקרוב. אוהדי מכבי כבר קוראים להצביע לה

פורסם בתאריך: 24.5.24 07:51

הדוגמנית גל רפאלוב, אשתו של קפטן מכבי חיפה ליאור רפאלוב, בדרך לבית "האח הגדול" – כך לפחות גורסות שמועות עקשניות ברשתות החברתית. העונה החדשה של תוכנית הריאליטי תיפתח ביום ראשון, 2 ביוני.

גל וליאור רפאלוב התחתנו ב-2012 במה שנחשבה אז חתונת השנה, בעיקר בזכות קאסט מרשים של כוכבים מעולם הכדורגל, כמו יוסי בניון, טל בן חיים, איתי שכטר, גילי ורמוט, אליניב ברדה, מאור בוזגלו, ניר דוידוביץ', דודו ביטון, יעקב שחר ואלישע לוי, כאשר על מצב הרוח הופקד הזמר משה פרץ. במשך יותר מעשור התגוררו בני הזוג בבלגיה, שם כיכב רפאלוב בקלאב ברוז', באנטוורפן ובאנדרלכט, ושם נולדו שלושת ילדיהם – אדריאן, מיה ואלסנדרה.

 

 

בקיץ שעבר חזרה המשפחה לארץ, וליאור שב לחיפה כדי לסיים את הקריירה במועדון שבו גדל. ההחלטה לחזור הביתה התקבלה לאחר תקרית אנטישמית שחווה הבן אדריאן ובשל התגברות האנטישמיות בבלגיה. "הרגשתי לא בטוחה", סיפרה גל בריאיון לוואלה ספורט, "לא דיברנו עברית בחוץ, חששתי בגלל שכולם יודעים מי זה ליאור ויודעים שאנחנו יהודים, ופחדתי לשלומם של הילדים שלי. תוך שבוע ארזתי תיקים והזמנתי כרטיס לכיוון אחד. אחרי 13 שנים, זאת הפעם הראשונה שחוויתי אנטישמיות".

גל מחזיקה בדף אינסטגרם עם 36,000 עוקבים. במהלך השנים היא הספיקה לדגמן לקמפיינים שונים, ואפילו לחנות היהלומים שליאור פתח בבלגיה. עם החזרה ארצה הם החלו לבנות את בית חלומותיהם בקיסריה, סמוך לחברים הטובים שונית ותומר חמד.

כעת, בעיקר בזכות האהבה לבעלה, קוראים אוהדי מכבי חיפה להצביע לה. אולי משם תצא אלופה ירוקה חדשה.

 

גל וליאור רפאלוב (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

גל וליאור רפאלוב (צילום: ראובן כהן, באדיבות מכבי חיפה)

 

תגובות

5 תגובות
5 תגובות
  1. זורי

    את מי היא מעניינת גל אישתו של כול נפח הגדול לא צעניין

  2. איתי החולדה

    יופי חמודה מאוד …תביאי הרבה ביקיני רוצים להנות ממך רק בלי הומואים וחרדים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ניפחה את השפתיים יותר מגלגל משאית

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר