פגר החזיר ליד גן תירוש (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
פגר החזיר ליד גן תירוש (צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

המראה שנגלה לילדי הגן: פגר חזיר בשלולית דם

הורים וילדים שהגיעו הבוקר לגן תירוש ברחוב מנדלי מוכר הספרים בנוה שאנן נאלצו לחזות בפגר החזיר שהושאר סמוך לגן. פעילה במאבק למען חזירי הבר: "גררו את הפגר אל הכביש הראשי לצורך איסופו, והילדים צפו בכך ונתקפו חרדה". העירייה: "החזיר ברח לאחר שנפגע, ונעלם בין השיחים מבלי שניתן היה לאתרו"

פורסם בתאריך: 27.5.24 18:43

הורים לילדים בגן תירוש שברחוב מנדלי מוכר ספרים בנוה שאנן טוענים כי הלילה (בין ראשון לשני) התבצע ירי בחזיר בר סמוך לגן, אך מישהו בעיריית חיפה שכח לפנות את הפגר. וכך, הורים וילדים שהגיעו הבוקר לגן נאלצו לחזות בפגר החזיר מוטל בתוך שלולית דם סמוך לגן.

אין זו העדות הראשונה לכך שפגרי חזירים שנורו נותרים במקום לאחר ירי של העירייה. תושבים בשכונת שער עלייה דיווחו בתחילת חודש מאי כי באחד מהלילות נורה חזיר בר בשכונה, והפגר הושאר במשך זמן רב סמוך לפח זבל עד להגעתו של הצוות המפנה.

אחד מתושבי הרחוב סיפר כי הפגר נמצא בשביל חיצוני שמגיע לגן: "תושבים הודיעו על כך למוקד העירייה לפני 7:00 בבוקר, אך רק כשהחלו ההורים והילדים להגיע לגן והיה מבול של צרחות, מהעירייה טרחו להגיע ולפנות את הפגר".

 

 

פעילה במאבק למען חזירי הבר שהגיעה למקום אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "ליד הגן פגשתי אימהות וסייעת שהיו מזועזעות. סיפרתי להן שיורים בחזירים ברחובות בכל העיר ושזה לא מקובל בשום צורה. ההורים העידו שגררו את הפגר אל הכביש הראשי לצורך איסופו, והילדים צפו בכך ונתקפו חרדה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הרחקת חזירי הבר מתבצעת במגוון דרכים, ובכלל זה דאגה לניקיון המרחב הציבורי, תוך צמצום מוקדי האכלה ואשפה, וחסימת נתיבי חדירה לשכונות המגורים. המתת חזירי בר סוררים שאיבדו את תחושת הפחד מבני האדם ומהווים סכנה מוחשית כלפיהם מתבצעת בשעות הלילה הרחק ככל הניתן מהציבור, כאשר הפגרים מפונים באופן מיידי מהמקום. במקרה זה מדובר בחזיר שברח לאחר שנפגע, ונעלם בין השיחים מבלי שניתן היה לאתרו. הפגר פונה מיד עם קבלת ההודעה על מציאתו".

 

תגובות

8 תגובות
8 תגובות
  1. אזרח שדואג

    תמשיכו לדלל עיריית חיפה אל תקשיבו לקולות המתנגדים שחלקם בכלל לא גר בחיפה. מרגישים את השינוי בעזרת הדילול רואים פחות חזירי בר. אל תעצרו אבל תדאגו לשלוח בבוקר סיור לאתר שאריות מהציד. כדי שלא יבכו כל המתנגדים מחבקי החזירים

  2. גלי, זה בדיוק מה שקורה בעיריית חיפה.

    כשיהב 15 שנה הכניס רק נפוטיזם של קרובי חמולות לאגפי העירייה קיבלתם את העירייה הכי דפ"רית במדינה
    מקום אחרון בסקר איכות ההון האנושי שעשה משרד הפנים בקרב העיריות בישראל ב-2023

  3. שז

    אזרח שדואג תתבייש לך מתנגדים או לא מתנגדים כבר הרגת חזיר תדאג לפנות אותו הם לא מזיקים אז עושים קצת לכלוך לי הרסו את החצר הרסו לי את הגינה עשו שמות מה לעשות השתלטנו להם על מה על משטח המחיה זה מה שיונה יהב מביא עלינו גועל נפש תתביישו לכם זו חיה מוגנת

  4. שמאלנציזם

    שמאלנות זאת מחלה ממארת מסרטנת… תלכו עם חולצות הכיבוש שלכם אמן תהיו כמו החזיר בתמונה בסוף, לא הספיק לכם בעוטף..

  5. לדלל בכרמליה דחוף

    עדיף חזיר מת מחזיר שתוקף ילדים
    אנחנו מדווחים שוב על עשרים חזירי בר בכרמליה בשעות הקטנות בלילה שהופכים פחים בכל השכונה
    הגיע זמן לדלל גם כאן לפני אסון לפני שבוע רכב היה מרחק כמה סנטימטר מלהתנגש בחזיר ענק ליד הסופר בכרמליה ברחוב לאה

  6. נמראס

    יונה יהב תתפטר אתה הרסת את חיפה ואתה ממשיך להרוס מי שלא רחמן אם חיות קראמה איז דה ביץ !! יא רוע כל חיפה מטונפת העיקר הפוסטרחם כמה חיפה נקייה ערמות זבל ותתפלא זה לא חזירים על ארבע זה חזירים על שתיים תתפטר נמאסת ומאנשים שאוהבים סבל של אחרים

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר