גגות סולאריים (צילום: ilfede/depositphotos.com)
גגות סולאריים (צילום: ilfede/depositphotos.com)

המטרה של העירייה: גגות סולאריים בבניינים משותפים

עיריית חיפה תקיים בשבוע הבא במתנ"ס רמת בגין מפגש תושבים שאליו מוזמן הציבור כדי לקבל מידע על הקמת גגות סולאריים בבניינים משותפים. המפגש ייערך בעקבות זכייתה של העירייה בקול קורא של משרד האנרגיה לליווי רשויות מקומיות לקידום הייצור הסולארי בבתי מגורים

פורסם בתאריך: 28.5.24 09:46

לאחר שזכתה בקול קורא של משרד האנרגיה והתשתיות לליווי רשויות מקומיות לקידום הייצור הסולארי בבתי מגורים תקיים עיריית חיפה מפגש תושבים שאליו מוזמן הציבור כדי לקבל מידע על הקמת גגות סולאריים בבנייני מגורים משותפים. המפגש ייערך במתנ"ס רמת בגין ביום שני בשעה 20:15.

מטרתו של המפגש היא לעודד דיירים בבתים משותפים לייצר חשמל באמצעות מתקן לייצור אנרגיה סולארית על גג הבניין. התקנת מערכת סולארית על גגות שנמצאים מתאימים עשויה להוות מקור הכנסה של אלפי שקלים בשנה לוועד הבית ואינה דורשת הוצאה כספית מצד בעלי הדירות.

 

 

את המפגש ינהלו חברי מיזם "שמש לכולם", שהוקם בשיתוף עם משרד האנרגיה והתשתיות, עם קק"ל ועם עמותת הפורום הישראלי לאנרגיה הוקם במטרה להאיץ את ייצור האנרגיה המתחדשת בישראל ולסייע למימוש היעד הלאומי של 30 אחוז אנרגיה מתחדשת בשנת 2030.

ייצור אנרגיה נקייה במרחב המבונה בסמוך למוקדי הצריכה יוביל לחיסכון בחשבון החשמל, לרווח ישיר לתושבים, להפחתת עלויות בהקמת תשתיות הולכה, לשמירה על השטחים הפתוחים ולהפחתת פליטות מזהמים. מעבר לכך, ייצור חשמל מאנרגית השמש במוקדים רבים במרחב העירוני מגדיל את הביטחון באנרגיה, שכן זהו מקור אנרגיה שאינו תחת איום בעת מלחמה.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר