ההזמנות להפגנות
ההזמנות להפגנות

דריכות שיא: הפגנה למען עזה מול הפגנת תמיכה בצה"ל

במשטרת חיפה נערכים בכוחות מתוגברים לקראת שתי הפגנות שיתקיימו הערב זו מול זו במושבה הגרמנית. האחת קוראת לצעירים ערבים להתאחד "מול מעשי הטבח עד לעצירת המלחמה", והשנייה זועקת: "חיפה לא תהיה בירת פלסטין"

פורסם בתאריך: 30.5.24 12:03

מתיחות שיא בעיר לקראת שתי הפגנות שיתקיימו הערב (חמישי) זו מול זו במושבה הגרמנית – האחת נגד המלחמה ולמען תושבי עזה, והשנייה נגד כיבוש חיפה על ידי הפלסטינים.

ההפגנה נגד המלחמה, שאותה מארגנת תנועת שבאב חיפה, מתוכננת להתקיים בשעה 19:30. בהזמנות שהופצו ברשתות החברתיות תחת הכותרת "מחיפה אל עזה – אחדות הדם והגורל" נכתב: "רפיח נשרפת. די לשפיכת הדם בעזה. לא נשתוק. אנו קוראים לכם, בני עמנו החופשיים, לשבור את מחסום השתיקה ולעמוד מאוחדים מול מעשי הטבח ועקירה עד לעצירת המלחמה".

עם היוודע דבר הכוונה להפגנה, בארגוני הימין לא נותרו אדישים, וכעת הם מתארגנים להפגנת נגד. בקריאה שהוציא ארגון בצלמו תחת הכותרת "חיפה נכבשת" נקראים תושבי חיפה להגיע להפגנה: "הערב מתכננים תומכי טרור להגיע למושבה הגרמנית בחיפה עם דגלי פלסטין וקריאות הסתה כמו 'ברוח ודם נפדה את פלסטין'. אנחנו נהיה שם לעצור את הטירוף. נבוא כולנו עם דגלי ישראל ועם תמונות החטופים ונצעק במלוא הגרון 'עם ישראל חי'. חיפה לא תהיה בירת פלסטין. בזמן שחיילי צה"ל משלמים בחייהם את המחיר הכבד ביותר, לא ניתן לאף אחד להסית נגדם ולטעון שהם טובחים, רוצחים ופושעי מלחמה. זה מאבק על הבית. כל אחד בא".

 

 

מנכ"ל בצלמו שי גליק מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אנחנו במלחמה על הבית. כוחות עוינים מנסים להתסיס ולגרום להרס הדו קיום הנפלא בחיפה. לא סתם הם מתעקשים להרים דגלי פלסטין ולהדגיש שהמאבק הוא מחיפה ועד עזה. ראש העיר יונה יהב אחראי לשמירת הדו קיום בעיר, ועליו להבהיר באופן מיידי שאין מקום בחיפה ובמועצת העיר לתומכי טרור ולמסיתים. אני קורא למשטרת ישראל – נקטו יד ברזל נגד המארגנים. יש לגרשם לעזה מיד. חיפה לא תהיה בירת פלסטין. אני קורא לכולם לצאת מהבית עם דגל כי זה או חיפה ציונית או לאומנית פלסטינית".

במשטרת חיפה נדרכים לקראת הערב ומתכוונים לתגבר כוחות לקראת שתי ההפגנות.

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. דינה

    יש לבטל כל הפגנה למען עזה. חוצפה. גם ככה אנו מפורקים לא צריך לחזק אותם.

  2. Madam X

    יש לשים סוף להתקוממות הערבית שאני מונח שרובם מוסלמים ובתקווה שנוצרים או דרוזים לא יהיו מעורבים.
    הערבים החיים בתוכנו ונהנים מכל-טוב וזכויות מלאות , מעולם לא הפגינו ולא יפגינו למען חדל הטרור האיסלמי הקיצוני ומעום לא הפגינו נגד הטבח הנורא ולמען החטופים. הערבים החיים בקרבנו רובם הם בבחינת גיס-חמישי והם ממתינים לשעת-כושר לטהוח בנו ביהודים…. רק הטיפשים הבורים והנאיבים אינם רואים את התמונה הכוללת וסובלים באמת ב"עיוורון" מחשבתי !!! עם ישראל חייב להתאחד , לכבד את החוק ואת הסדר ולהתכונן לצרה העתידית מאויבנו המרים שקיים מאז ראשית היווסדות האיסלם.

  3. Madam X

    יש לשים סוף להתקוממות הערבית שאני מניח , רובם מוסלמים ובתקווה שנוצרים או דרוזים לא יהיו מעורבים.
    הערבים החיים בתוכנו ונהנים מכל-טוב וזכויות מלאות , מעולם לא הפגינו ולא יפגינו למען חדל הטרור האיסלמי הקיצוני ומעולם לא הפגינו נגד הטבח הנורא ולמען החטופים. הערבים החיים בקרבנו רובם הם בבחינת גיס-חמישי והם ממתינים לשעת-כושר לטבוח בנו היהודים…. רק הטיפשים הבורים והנאיבים אינם רואים את התמונה הכוללת וסובלים באמת ב"עיוורון" מחשבתי !!! עם ישראל חייב להתאחד , לכבד את החוק ואת הסדר ולהתכונן לצרה העתידית מאויבנו המרים שקיימת מאז ראשית היווסדות האיסלם במאה-7 לספירה.
    עיתון "כל-בו" חיפה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר