פבל אורלוב (צילום מתוך חשבון הפייסבוק של מירי בשקנוב)
פבל אורלוב (צילום מתוך חשבון הפייסבוק של מירי בשקנוב)

משפחת הנרצח מתחננת: "בואו ללוות אותו בדרכו האחרונה"

פבל אורלוב נרצח ביום שבת. הלווייתו תתקיים היום בשעה 12:00 בבית העלמין תל רגב, ובפוסט מרגש כתבה אחותו מירי בשקנוב: "אני רוצה שיזכרו אותו ככה - ככה טוב, ככה מחייך, ככה בן אדם נהדר, ככה אבא שאוהב את הילדים שלו, ככה גבר, ככה חבר אמת, ככה חייל נאמן, ככה נשמה, ככה ילד. ככה"

פורסם בתאריך: 21.5.19 10:59

ביום שבת נרצח פבל אורלוב ברחוב הירדן בחיפה. צו איסור הוטל על פרטי המקרה ועל זהותו של החשוד ברצח, אך משפחתו של אורלוב מבקשת מהציבור לבוא וללוות אותו ברדכו האחרונה.

בפוסט מרגש שפרסמה אחותו מירי בשקנוב היא מבקשת מתושבי חיפה להגיע להלוויה שלו שתיערך היום (שלישי) בשעה 12:00 בבית העלמין תל רגב, וקוראת לחבריו החיפאים להגיע לניחום אבלים בביתה בפרדס חנה.

"הגבר בתמונה הוא פבל אורלוב", כתבה בשקנוב, "זה, הגבר בתמונה, הוא האח הגדול שלו שנרצח. אני מחפשת את החברים שלו מחיפה, מנתניה, מנצרת עלית ומפרדס חנה, את החברים מהצבא ומהקבע שהוא שירת איתם וחי איתם כל כך הרבה שעות וימים. אני מחפשת אתכם כי אני רוצה שיזכרו אותו ככה – ככה טוב, ככה מחייך, ככה בן אדם נהדר, ככה אבא שאוהב את הילדים שלו, ככה גבר, ככה חבר אמת, ככה חייל נאמן, ככה נשמה, ככה ילד. ככה".

 

 

אורלוב חגג יום הולדת 45 בתחילת חודש מאי. הוא נולד בברית המועצות ועלה לארץ בשנת 1991 בהיותו בן 16. במשך שנים ארוכות הוא שירת בצבא קבע.

ל"כלבו – חיפה והצפון" אמרה בשקנוב: "גם כשהיה קשה הוא היה עובד במה שיש. הוא אהב מאוד את שני ילדיו. אני מחפשת חבר'ה חיפאים שהכירו אותו מהצבא ומשלבים שונים בחייו כדי שיגיעו להלוויה ולניחום האבלים. זה חשוב מאוד לאמא שלי שיגיעו ויגידו עליו דברים טובים. אנחנו לא יושבים שבעה כי הוא לא היה יהודי, אבל אשמח אם יתקשרו ויגיעו.

ניתן ליצור קשר עם מירי בשקנוב בטלפון: 054-2253140

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר