יאיר זילברמן ומוטי פרץ עם התעודות (צילום: פיקוד העורף)
יאיר זילברמן ומוטי פרץ עם התעודות (צילום: פיקוד העורף)

עיריית חיפה זכתה במקום ראשון בתחרות מיגון

בתחרות המקלט והמיגון האזרחי של פיקוד העורף והמועצה לישראל יפה לשנת 2019 זכתה עיריית חיפה בציון הגבוה ביותר - חמישה כוכבי יופי - שמשמעותו היא שהמקלטים הציבוריים בחיפה עומדים בתקנים של פיקוד העורף ברמת המוכנות הגבוהה ביותר

פורסם בתאריך: 1.1.20 17:20

עיריית חיפה זכתה בציון הגבוה ביותר – חמישה כוכבי יופי – בתחרות המקלט והמיגון האזרחי של פיקוד העורף והמועצה לישראל יפה לשנת 2019. משמעותו של הציון היא שהמקלטים הציבוריים בחיפה עומדים בתקנים של פיקוד העורף ברמת המוכנות הגבוהה ביותר. כמו כן קיבלה העירייה תעודת הוקרה המוענקת לראשונה לרשות מקומית על עשר שנות זכייה רצופה בציון הגבוה ביותר של חמישה כוכבי יופי.

בתחרות נבדקו כמה מקלטים ציבורים בחיפה באופן אקראי לפי הקריטריונים מוכנות המקלטים לחירום, חזותם הפנימית והחיצונית, תחזוקה שוטפת ותקינות מערכות ההפעלה ושירותי העזר.

 

 

תחרות המקלט והמיגון האזרחי של פיקוד העורף והמועצה לישראל יפה מתקיימת מדי שנה במטרה לבחון את היערכותן של הרשויות המקומיות למצבי חירום, לעודד את פעולתן לתחזוקת המקלטים הציבוריים ולהגביר את מודעות הציבור לחשיבות הנושא.

התעודה הוענקה למנהל אגף הביטחון בעירייה יאיר זילברמן ולאחראי על תחום המקלטים מוטי פרץ על ידי נציגי פיקוד העורף והמועצה לישראל יפה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר