תחנת רכבת (צילום: דוברות רכבת ישראל)
תחנת רכבת (צילום: דוברות רכבת ישראל)

הרכבת מחיפה לכרמיאל תושבת ביום שישי

בלילה שבין חמישי לשישי אחר חצות תשבית רכבת ישראל את הנסיעה מתחנת חיפה חוף הכרמל לתחנות אחיהוד וכרמיאל, והיא תחודש במוצאי שבת. נוסף על כך, הרכבות מתחנות חיפה לתחנות עכו ונהריה יסיימו את נסיעתן בתחנת קרית מוצקין

פורסם בתאריך: 5.1.20 14:48

רכבת ישראל תשבית את הקו מתחנת חיפה חוף הכרמל לתחנות אחיהוד וכרמיאל ביום שישי לצורך שדרוג המסילה. הפסקת הפעילות תחל בלילה שבין חמישי לשישי אחר חצות ותחודש במוצאי שבת. נוסף על כך, באותו היום יסיימו הרכבות מתחנות חיפה לתחנות עכו ונהריה את נסיעתן בתחנת קרית מוצקין.

בעקבות ההשבתה תעמיד הרכבת לרשות הנוסעים מערך היסעים בחינם מקרית מוצקין לעכו ולנהריה ובחזרה. לגבי הקו חיפה-כרמיאל תפנה הרכבת את הנוסעים לקווי האוטובוס הסדירים מחיפה לכרמיאל ובכיוון ההפוך.

 

 

מהנהלת רכבת ישראל נמסר: "כחלק מתוכנית התחזוקה השנתית יבוצעו בקטע המסילה מצפון לקרית מוצקין עבודות תשתית לצורך תחזוקה, שדרוג והחלפה של כ-600 מטר מסילה, לצד עבודות באיתות ובתקשורת. בשל העבודות ייסגר קטע המסילה שבין קרית מוצקין לעכו, לנהריה ולכרמיאל ביום שישי. ביום זה יחולו שינויים בתנועת הרכבות באזור הצפון, ותחנות נהריה, עכו, אחיהוד וכרמיאל יהיו סגורות לשירות רכבתי".

בהנהלת הרכבת מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומציעים לציבור להתעדכן במוקד כל קו של משרד התחבורה לגבי תנועת האוטובוסים הסדירה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר