ילדי חוג הג'ודו של טומי ארשנסקי במתנ"ס נוה יוסף עם החליפות החדשות
ילדי חוג הג'ודו של טומי ארשנסקי במתנ"ס נוה יוסף עם החליפות החדשות

יוזמה מרגשת: רכש חליפות ג'ודו לילדים במצוקה

מארק איגנטובסקי גייס קולגות מהחברה שבה הוא עובד לרכישת חליפות ג'ודו לילדים שמתאמנים בחוג במתנ"ס נוה יוסף. השבוע הוענקה לו תעודת הוקרה מהנהלת המתנ"ס על יוזמתו

פורסם בתאריך: 14.1.20 11:04

מארק איגנטובסקי, עובד בחברת אמזון במתחם מת"מ, נקט יוזמה חברתית יוצאת דופן כשגייס קולגות מהחברה שבה הוא עובד לרכישת חליפות ג'ודו לילדים שמתאמנים במתנ"ס נוה יוסף. השבוע, לאחר שחילק את החליפות לילדים, הוענקה לו תעודת הוקרה מהנהלת המתנ"ס על יוזמתו.

בנו של איגנטובסקי מתאמן בחוג הג'ודו של טומי ארשנסקי – לשעבר אלוף ישראל שייצג את המדינה באולימפיאדת לונדון ב-2012 – שמתקיים במתנ"ס נוה יוסף. כאשר הגיע האב לאסוף את בנו מהחוג הוא הבחין בכך שרוב הילדים מתאמנים ללא חליפות. "הבנתי שלא ניתן להתאמן ככה", אמר איגנטובסקי ל"כלבו – חיפה והקריות", "ואמרתי לעצמי שאנחנו חייבים לרכוש חליפות לילדים כדי שהם יוכלו להתאמן באופן מסודר".

 

 

איגנטובסקי סיפר על היוזמה שלו לקולגות בעבודה שהתלהבו מאוד, ו-20 מהם תרמו מכספם לרכישת תשע חליפות עבור הילדים: "כאשר חברי לעבודה ראו את הילדים מתאמנים בחליפות החדשות הם התלהבו מאוד וביקשו ממני שאציע עוד פרויקטים כאלה כי הם ישמחו לעזור. הילדים שמחו מאוד, וגם ארשנסקי היה מבסוט כי ללא חליפות הוא לא היה יכול לנהל קרבות. זה עשה סדר בחוג, והילדים התחילו להתנהג אחרת".

איגנטובסקי שמע מארשנסקי שהמאמן התקשה מאוד לארגן את החוג במתנ"ס: "כמה פעמים הוא חשב לסגור את החוג כי לא באו הרבה ילדים. נוה יוסף זו שכונה עם אוכלוסייה קשת יום, והרבה ילדים עזבו את החוג אחרי פעמים ספורות שהם הגיעו אליו. רכישת החליפות נתנה לו מוטיבציה להמשיך, והוא אמר שנגד כל הסיכויים נוכל להרים כאן משהו. אני מקווה שזה יימשך ושיגיעו עוד ילדים לחוג".

 

תעודת ההוקרה שהוענקה למארק איגנטובסקי

תעודת ההוקרה שהוענקה למארק איגנטובסקי

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לסלק את הנוכל

    למה דב חיון עדיין סגן ראש העיר?
    מי שניסה לשדוד כספה ורכושה של קשישה ערירית ממשיך בתפקידו??
    איפה נשמע דבר כזה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר