ברז מים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
ברז מים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מי כרמל פתח במבצע מחיקת ריבית והצמדה

כחלק ממבצע ארצי ובעקבות ההצלחה בשנה שעברה פתח תאגיד המים העירוני במבצע לפריסת חובות למספר רב של תשלומים ולמחיקת הריבית וההצמדה. המטרה: לעודד את הציבור לשלם את חשבונות שוטפים

פורסם בתאריך: 21.1.20 09:36

תאגיד המים העירוני מי כרמל פתח במבצע למחיקת ריבית והצמדה לצרכנים. מדובר במבצע ארצי שעליו סוכם בגוף המורכב מוועדות הכלכלה, הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, ושמטרתו היא עידוד הצרכנים לשלם את חובותיהם השוטפים עבור מים וביוב. יצוין שגם בשנה שעברה התקיים מבצע ארצי דומה שנחל הצלחה.

לפי הנחיות הממונה על תאגידי המים והביוב רו"ח אפי דביר, כדי ליהנות ממחיקת הריבית וההצמדה חייב המבקש תחילה לפרוע את חובו. במי כרמל יהיו מוכנים גם למחוק חובות והצמדה לבעלי דירות שמחזיקים בכמה דירות למגורים, אם החוב לדירת המגורים שבה מתגורר הצרכן ישולם. מי כרמל יאשרו פריסה של 36-12 תשלומים, בהתאם לגובה החוב. במקרים חריגים יקבע התאגיד הסדר נוח יותר באישור מיוחד.

 

 

יו"ר דירקטוריון מי כרמל איזי ענבר: "רשות המים מצאה לנכון לצאת למבצע שני תוך חצי שנה להסדרת חובם של בעלי החוב במשק המים והביוב. מדובר בתנאים אופטימליים ומתחשבים מאוד. אני ממליץ לחייבים לנצל הזדמנות יוצאת דופן זו. אנו מצדנו נעשה הכל כדי לסייע לכל חייב להסדיר את חובו לפי הכללים שנקבעו על ידי רשות המים" .

בהודעה שפרסם התאגיד נכתב כי המבצע יסתיים ב-31 במרץ.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר