דוד אבן צור עם יהודה פריד ועם שרה זילברמן
דוד אבן צור עם יהודה פריד ועם שרה זילברמן

האם מגורים בקרית ים הם סגולה לאריכות ימים?

מבדיקה שערכה עיריית קרית ים בהסתמך על נתוני מרשם האוכלוסין במשרד הפנים עולה כי 249 מתושבי הקריה חצו את גיל 100. כעת מכריזים בעירייה: "קרית ים היא ללא ספק המקום המספק לתושביו סגולה לאריכות ימים"

פורסם בתאריך: 21.1.20 11:22

249 תושבים בקרית ים חצו את גיל 100 – כך עולה מבדיקה שערכה עיריית קרית ים בהסתמך על נתוני מרשם האוכלוסין במשרד הפנים. בעיריית קרית ים מציינים כי אחד מהתושבים הקשישים מתקרב לגיל 119 ומכריזים: "קרית ים היא ללא ספק המקום המספק לתושביו סגולה לאריכות ימים".

ראש העיר דוד אבן צור ממשיך במחוות שיזם לבקר את תושבי העיר שחצו את גיל 100 ולחגוג איתם את יום הולדתם. לפני כשבועיים חגג אבן צור עם יהודה פריד, תושב העיר שהגיע לגיל 100, ואתמול (שני) הוא ביקר את שרה זילברמן שחגגה את יום הולדתה ה-100 ביחד עם בני משפחתה, והעניק לה עוגה עם הלוגו של העירייה.

אבן צור: "אריכות הימים של תושבי העיר היא סגולה שכולם יכולים להתברך בה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מייקל

    חארטא…עם כל הכבוד לאריכות ימים , מדובר באנשים שנולדו בתחילת המאה הקודמת בתקופה שלא היה הרבה זיהום לא סמארטפונים ואנטנות סלולריות ואפילו לא מחשבים ..רוב האוכל היה לא מתועש וגאנקפוד …וכמי שנלד וגדל בק ים מאז ועד היום כ 50 שנה ראיתי גם לא מעט שלא האריכו חיים ..ודוגמה קטנה..קהילת יוצאי תימן חלקם אנשים שאני מכיר והכרתי אישית ..התימנים נפגעו מעצם העליה לארץ בכך שהם חלו בסוכרת יותר מעדות אחרות עקב שינוי התזונה בארץ לעומת תימן ואגב זה נכון לכול הארץ ובאשר לאריכות ימים משום מה האנושות זוקפת לזכותה את אריכות ימיהם של מבוגרים ואין הדבר נכון בכלל ..המדד הנכון יהיה לאיזה גיל יגיעו ילדינו בעולם העכשווי עם סלולרי מחשבים מוצרי חשמל זיהום אוכל מתועש ועוד..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר