תמונה של הצלם נעם לוין שהושחתה (צילום: צבי רוגר)
תמונה של הצלם נעם לוין שהושחתה (צילום: צבי רוגר)

ונדליזם בכרמלית: הושחתו תמונות מתערוכת "מטרו ארט"

אלמונים השחיתו צילומים שמוצגים בתחנות הכרמלית במסגרת התערוכה "מטרו ארט 2020". הצלם צבי רוגר שמשתתף בתערוכה: "אין לי ספק שמדובר בחוליגנים ובוונדליסטים". מנכ"ל חברת הכרמלית אבישי הדר: "ניסינו לאתר את המשחיתים אך ללא הצלחה"

פורסם בתאריך: 21.1.20 18:38

אלמונים השחיתו צילומים שמוצגים בתחנות הכרמלית במסגרת התערוכה "מטרו ארט 2020". הצלם צבי רוגר, לשעבר הצלם של אגף הדוברות בעיריית חיפה, מספר כי הוא נסע אתמול (שני) בכרמלית כדי לראות את הצילומים המוצגים במסגרת התערוכה, ובהם גם צילומים שלו. "אין לי ספק שמדובר בחוליגנים ובוונדליסטים", הוא אומר, "אני לא מצליח להבין, וכפי הנראה כבר לא אצליח להבין, את ההנאה שיש בפגיעה בתמונה או בצילום המוצגים לקהל הרחב במרחב הציבורי".

לדבריו של רוגר, הצילומים שהוא הציג לא הושחתו, "אך הזדעזעתי לראות כי בתחנת הנביאים ובתחנת כיכר פריז פגעו בחפץ חד בצילומים המוצגים. מדובר בצילומים ממש לא מקוממים".

 

תמונה שהושחתה (צילום: צבי רוגר)

תמונה של הצלם יוסי פוסלבסקי שהושחתה (צילום: צבי רוגר)

 

 

התערוכה "מטרו ארט – צלמים חיפאים מצלמים" נפתחה ב-26 בדצמבר 2019 והיא צפויה להינעל ב-1 באוגוסט השנה. במסגרת התערוכה, שאותה אוצרת שירלי משולם, מציגים צלמים את תמונותיהם בתחנות כיכר פריז, הנביאים ומרכז הכרמל.

הצלמים המשתתפים בתערוכה הם אורי גרשוני, איגור קרוטר, איציק קנטי, אמירה זיאן, אקי פלקסלר, גלעד שטיין, ג'סיקה וייפר, גיא אבין, דורית שבת-מורג, דניס אידל, יגאל פליקס, יהודה גל, יוס סטייבל, יוסי פוסלבסקי, יניב זלוף, יעל הורוביץ, יעקב ישראל, יערי פדן, ליהי חן, מור אלנקווה, מריה פורטנוי, ניסים טויטו, נעם לוין, סתיו פאולמן, ספיר ברונזברג, עדי אביטבול, עמר בן צבי, ערן גל, ערן מירב, צבי רוגר, צחי הוד, ציקי אייזנברג, קיוקו פוסלבסקי, ראובן כהן, שגית זלוף, שחר טישלר, שמחה שירמן, שלמה זיו ושרי דובא.

מנכ"ל חברת הכרמלית אבישי הדר מסר בתגובה: "ניסינו לאתר את המשחיתים אך ללא הצלחה. אמנם יש מצלמות בתחנות אבל הן לא מוצבות בכל מקום אלא רק במקומות אסטרטגיים".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התרבות בעיריית חיפה הרב דובי חיון: "בשבוע הבא יוחלפו התמונות שהושחתו ונשים אותן מחדש. אגף התרבות ימשיך לדאוג לאמני חיפה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שקיעה בערסיאדה

    ה
    הגיעו לחיפה אוכלוסיות תת רמה ותת תרבות שעדיף מאד היה שישארו בחורים המאובקים וחסרי האמנות מהם באו. ערסיאדה מהז'אנרים ששלהבו אותם לזרוק בקבוק תבערה ואבנים על מוזיאון לאמנות.

  2. צביקה

    או רוסים או ערבים ….אני נוסע בכרמלית אני רואה בדיוק איך הם מתנהגים הגנגסטרים האלה !!!! צריך להביא לעיר כמה שיותר דתיים וחרדים ככה יהיה פה פחות פשע וונדליזם ויותר שקט!!!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בכל פעם שיש כתבות על שוד בנק או על רצח או ירי או השחתה או ונדליזם כלשהו או כל סוג של פשע כולם יודעים שלא מדובר בחרדים או דתיים ובכל זאת יש קולות שרוצים להעיף אותם מהעיר???!!!! בכל האירועים הנ"ל יש חרדים אבל מאיחוד הצלה או ארגוני חסד למיניהם שבאים לנקות או לעזור לפצועים !!! ובכל זאת התקשורת לא מפסיקה לפרסם כתבות שליליות על הציבור החרדי??!!! זה מה נקרא עולם הפוך הטובים הם הרעים והחארות הם הטובים פשוט בושה למי שנותן יד לזה

  4. מייקל

    במקום לממן סגן ראש עיר אנטישמי תומך נסראללה אפשר לממן עם המשכורת שלו כמה מצלמות וידאו אפילו ישאר עודף לנקות את השירותים בכיכר פריז

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר