חתירה (צילום: דורון גולן, ג'יני)
חתירה (צילום: דורון גולן, ג'יני)

חנ"י תובעת לפנות את מועדון החתירה חיפה

בתביעה שהגישה לבית משפט השלום מבקשת חברת נמלי ישראל לפנות את מועדון החתירה חיפה משטח שבבעלותה במתחם מועדוני השיט בקישון. יו"ר העמותה גיורא סער בתגובה: "אני לא מופתע. חנ"י היא אחד הגופים הדורסניים והכוחניים ביותר במשק"

פורסם בתאריך: 22.1.20 19:07

חברת נמלי ישראל (חנ"י) הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום בעיר תביעה נגד עמותת מועדון החתירה חיפה בדרישה לפנותה משטח שבבעלות חנ"י במתחם מועדוני השיט בקישון.

בתביעה מבקשת חנ"י "להורות על סילוק ידה של הנתבעת מן המקרקעין, וזאת באמצעות פינויה מהצריף שבו היא מחזיקה, סילוק מהמבנה של כלל המיטלטלין השייכים לה, לרבות הרציף המוליך למים, והשבת החזקה במבנה ובשטח לידיה של התובעת, כאשר הנתבעת מסלקת כל ציוד, ובכלל זה סירות השייכות לה ו/או למי מחבריה ונמצאים במבנה ו/או סמוך לו ו/או במבנה אחר כלשהו המצוי במקרקעין, ככל שיש כאלה, מן הקרקע". עוד ביקשה חנ"י מבית המשפט "לחייב את הנתבעת בהוצאות התובעת ושכר טרחת באי כוחה".

 

 

יצוין כי מועדון החתירה חיפה נמצא במתחם המדובר משנת 1962 מתוקף הסכם בין רשות הנמלים והרכבות (שפוצלה ברבות השנים לחברת נמלי ישראל ולחברת רכבת ישראל), שבמסגרתו הושכר השטח למועדון ולגופים נוספים. ההסכם הוארך מפעם לפעם עד לשנת 1988, ומאז, כך לפי כתב התביעה, "מחזיקה הנתבעת בשטח ללא זכות ותוך השגת גבולה של התובעת".

יו"ר עמותת מועדון חתירה חיפה גיורא סער מסר בתגובה ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני לא מופתע. חנ"י היא אחד הגופים הדורסניים והכוחניים ביותר במשק. נגיב בבית המשפט".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. בילי

    ותודה לעבריינית המורשעת שמכרה את העיר לחנ"י תמורת פנטזיה על שדה תעופה בין לאומי שלא יקום לעולם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חנ״י היא אחת מזרועות השלטון,היא דורסנית,היא הרסנית,נותנת מעט מאד ולוקחת הרבה!!
    מישהו בחנ״י חשב על אלטרנטיבה ראויה למועדון?
    או שיעבירו גם אותו למעגן הדייג קישון,שזרקו בו כמה רציפים עם חשמל ומים וגובים הון עתק מהעוגנים שם כמו שעשו למועדון שייטי כרמל!
    בושה למדינה,בושה לממשלה,בושה לכולם!!!
    רבותי הבחירות בקרוב,זאת הזדמנות לשלם להם בחזרה.
    בהצלחה!

  3. יוסי

    אתם לא מבינים!
    זה הכל קשור לשר התחבורה לשעבר כץ
    שמובל ע"י יגאל מאור מנהל רשות הספנות והנמלים
    איש זה הורס את כל מה שהוא נוגע.
    את הספנות עברית העיברת הרס
    את נמל בחיפה העביר לסינים
    וכנראה באישורו יצאה התביע נגד מועדון החתירה שעומד בדרך.

  4. אהוד הלפרין

    התביעה מבוססת על חוזה ממשלתי משנת 1962 , אך החל מ1993 חל חוק חובת המכרזים , שינוי באקלים המשפטי , מה שמפליל לכאורה את התובעת ובכלל זה בהשכרת השטח למועדון שייטים כרמל .התובעת העלימה את הסכם 2015 שבו בסעיף 5 התובעת מחוייבת בקיום הוראות כל דין לגבי מקרקעי ייעוד , שאלו השטחים המדוברים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר