ט"ו בשבט בחיפה (צילום: ניר בלזיצקי)
ט"ו בשבט בחיפה (צילום: ניר בלזיצקי)

הטקס המרכזי של ט"ו בשבט – בגן המונגש בגן הזיכרון

טקס ט"ו בשבט המרכזי בחיפה, שייערך בגן המשחקים המונגש בגן הזיכרון בהדר, יעמוד בסימן שתילות על ידי תלמידים עם צרכים מיוחדים והוריהם. טקסים נוספים יתקיימו בשבוע הבא ברחבי העיר

פורסם בתאריך: 3.2.20 20:07

טקס ט"ו בשבט המרכזי בחיפה שיתקיים ביום שני, 10 בפברואר, בגן הזיכרון בהדר יעמוד בסימן שתילות על ידי תלמידים עם צרכים מיוחדים והוריהם. בגן הזיכרון פועל זה שנתיים גן משחקים מונגש שהוקם במיוחד עבור ילדים עם צרכים מיוחדים בזכותם של ארגון אמהות מובילות שינוי וראש העיר לשעבר יונה יהב.

הטקס יתקיים בהשתתפותם של ראש העיר עינת קליש רותם, נציגי מועצת העיר, נציגי תנועות הנוער ונציגת ארגון אמהות מובילות שינוי שרית זיתוני. בטקס שיחל בשעה 16:00 ישתלו עשרות ילדים עם צרכים מיוחדים צמחי תבלין, שחלקם יוענק כשי לתלמידים ומשפחותיהם. בתום השתילה יימשך הטקס באולם הכנסים בהיכל העירייה, ובמסגרת זו יופיעו להקת המחול העירונית מפגשים ברכס ולהקת בית הספר לחינוך מיוחד אופקים.

נוסף על הטקס המרכזי יתקיימו טקסי נטיעות ברחבי העיר. ביום שני בשעה 9:00 יתקיים טקס נטיעות בגינה הקהילתית של מרכז קלור בעין הים בהשתתפותם של תושבי השכונה היהודים והערבים; ביום רביעי, 12 בפברואר, יתקיים הפנינג נטיעות בפארק שדרות ורבורג בקרית חיים; ביום חמישי, 13 בפברואר, בשעה 10:00 יתקיים סדר ט"ו בשבט בהנחיית הרב חיים כץ בבית אבא חושי.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר