ישיבת מליאת מועצת העיר, פברואר 2020
ישיבת מליאת מועצת העיר, פברואר 2020

האופוזיציה דורשת כינוס שלא מן המניין של המועצה

במהלך ישיבת המליאה של מועצת העיר חיפה הגישו 11 חברי אופוזיציה בקשה לכינוס שלא מן המניין של המועצה בשני נושאים: ערעור הביטחון האישי בעקבות ריבוי מקרי הירי ברחובות, ותקציב העיר שלא עבר השנה בחודש ינואר ומוסיף להתעכב

פורסם בתאריך: 4.2.20 19:35

11 מחברי האופוזיציה הגישו היום (שלישי) בזמן ישיבת מועצת העיר בקשה לכינוס ישיבת מועצה שלא מן המניין. המטרה של הבקשה, כפי שנכתב בה, היא להגביר את הפעילות העירונית והמשטרתית נגד אירועי ירי וחיסולים בעיר, ולעסוק בבעיות ובפתרונות בהקשר של תקציב העירייה לשנת 2020. יצוין כי כדי לכנס ישיבה שלא מן המניין דרושות חתימות של 11 חברי מועצה.

בנוגע לאירועי הירי מבקשים חברי האופוזיציה כי המועצה תפרסם הצהרה על כך שהמצב הנוכחי, שבו רבו מקרי הירי וניסיונות החיסול של אזרחים ברחובות העיר, לא יכול להימשך. האופוזיציה מבקשת לגייס את העירייה להתייחס למצב שנוצר כאל משבר ולהכריז על מצב חירום עירוני. היא מבקשת לכנס את ועדת הביטחון לישיבת מצב חירום ולקבוע סדר יום אינטנסיבי, הכולל הגדרת יעדים ברורים ביחד עם גורמי האכיפה ועם הגופים האזרחיים הנוגעים לנושא.

 

 

האופוזיציה מציעה שוועדת הביטחון תתכנס בשנה הקרובה לפחות פעם בחודש לצורך ליווי ומעקב אחר תוכניות הפעולה והעמידה ביעדים שהוגדרו לכל הגורמים. נוסף על כך מוצע להקים סיירת ביטחון של אזרחים מתנדבים שתפעל ביום ובעיקר בלילה במוקדי הפשיעה המרכזיים ביחד עם המשטרה. כמו כן מציעה האופוזיציה להפעיל שישה רכבי סיור עירוניים נוספים ולשלב החלטה זו בתקציב 2020 באופן מיידי.

בנוגע לתקציב השנתי מבקשים חברי האופוזיציה לאשר הצעת החלטה שלפיה מועצת העיר תדון ותחליט לגבי תקציב העיר עד סוף חודש זה. "במשך שנים רבות הנהלת עיריית חיפה העבירה תקציב שנתי בחודש ינואר", נכתב בבקשה, "השנה התקציב מתעכב, אין ישיבת תקציב מתוכננת, עולות שאלות ותהיות רבות לגבי היכולת של הנהלת העיר להכין ולהעביר תקציב, ובעיקר עולות שאלות לגבי תקציב הפיתוח הנדרש לעיר. לאור העובדה שגזבר העיר עוזב בחודש פברואר 2020 ותקציב העיר עדיין לוט בערפל, חברי האופוזיציה במועצת העיר מבקשים לקיים דיון מיוחד בנושא זה”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פגווע קאלישייט

    ראש עיר שלא רואה בני אדם לא רואה אנשים
    קאלישייט
    חשוב לה לגזול פרנסה לפטר עובדים
    להרוס תרבות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר