שירי גלברט סונסינו ובתה טומי (צילום: פפראצ'י דודי)
שירי גלברט סונסינו ובתה טומי (צילום: פפראצ'י דודי)

יוזמה מרגשת: פוד טראק שיעסיק ילדים עם צרכים מיוחדים

שירי גלברט סונסינו מארגנת ערב גאלה לגיוס כספים עבור רכישת פוד טראק שישמש לתעסוקה לילדים בעלי צרכים מיוחדים. אולם כבר יש, גם אוכל, הגברה וצלם, וכל מה שנותר הוא אמן שיסכים להופיע בהתנדבות. מכירים אחד כזה?

פורסם בתאריך: 8.2.20 17:43

יוזמה לגיוס כספים עבור רכישת פוד טראק שישמש לתעסוקה לילדים בעלי צרכים מיוחדים. במסגרת גיוס הכספים להשגת המטרה מתגבש ערב גאלה באולם האירועים מוזה במועצה האזורית חוף הכרמל, וכעת פונה האחראית על היוזמה שירי גלברט סונסינו בבקשה לאמנים להתנדב להופיע בו.

גלברט סונסינו היא אמה של טומי, ילדה עם צרכים מיוחדים. היא ייסדה את הפרויקט "50 גוונים של אהבה", שמטרתו היא לשלב ילדים עם צרכים מיוחדים בקהילה. הרעיון של גלברט סונסינו הוא שהילדים ימכרו בפוד טראק אוכל שיוכן על ידי הוריהם. הפעילות תתקיים פעמיים בשבוע בגני משחקים במושבים ובקיבוצים של המועצה האזורית חוף הכרמל. בעתיד, היא מקווה, תצטרף למיזם להקה שתורכב מילדים עם צרכים מיוחדים.

 

 

גלברט סונסינו: "הפרויקט מייצר תעסוקה לילדים לשעות אחר הצהריים. הם ימכרו אוכל לפי לו"ז קבוע שיפורסם במושבים ובקיבוצים, שם הילדים וההורים יחכו להם. זה ייצור שיתוף פעולה וקשר בין הצעירים לקהילה. בחרתי במיזם הזה כי חשוב שהילדים הם אלו שיתרמו את עצמם לקהילה ויראו חוזקות, ולאו דווקא שהקהילה תתרום להם. כל היופי הוא לשנות תפישת חיים ולהבין שיש לילדים האלה הרבה מה לתרום לקהילה. הפרויקט יכניס עניין לחייהם, יכניס להם כסף לתרבות הפנאי שלהם, וכל הצדדים ייצאו נשכרים".

כעת כל מה שנותר לה כדי להקפיץ את ערב הגאלה הוא למצוא אמן שיסכים להופיע בהתנדבות בערב הגאלה. "לקנות את הפוד טראק ולהקים את הפרויקט עולה הרבה כסף, ואני צריכה להרים ערב גאלה", אומרת גלברט סונסינו, "קיבלתי מראש המועצה אסיף איזק את אולם מוזה שיכול להכיל 500 איש, את האוכל, ההגברה והצלם אשיג בתרומה, אבל הבעיה היא האמנים שמרוב עומס של בקשות לא באים להופיע בהתנדבות. וגם אם האמנים מסכימים, האמרגנים שלהם עוצרים את זה. אני נמצאת כבר חודשיים בחיפושים אחרי אמן. הגעתי לזמרים שלא חשבתי בחיים שהשמות שלהם יהיו לי בטלפון. עכשיו אני מחכה לתשובות מכמה אנשים טובים שמנסים לעזור, ואני מקווה לטוב כדי שאוכל להרים את הפרויקט הזה, ומהר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. האם נקבל הסברים?? או שתיקה על הרעידה

    כן תעסיקו אותנו בערב התרמה למען פודטרק
    ולא ברעידת אדמה דרגה 4 שנגרמה בדיוק איפה שמתבצע קידוח הגז מול חופי חיפה
    בואו לא נשכח שזאת לא רעידת האדמה הראשונה בזמן האחרון היו עוד והיא הייתה עם גל הדף ממוקד מכיוון הים שלא אופייני בחוזקתו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר