גן משחקים ציבורי (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)
גן משחקים ציבורי (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)

עיריית קרית אתא תשקיע עשרה מיליון שקל בהקמת גני משחקים

במסגרת תוכנית אב לבנייה ולשדרוג גני המשחקים תקים עיריית קרית אתא עשרה גני משחקים ציבוריים חדשים. הגנים החדשים יוקמו ברחובות אביגדור עשת, ברכה פולד, בן גוריון, התמרים, כצנלסון ומורדי הגטאות, בנוה חן, בגבעת רם, בפארק אברהם ובבית וגן

פורסם בתאריך: 11.2.20 19:25

עיריית קרית אתא הודיעה היום (שלישי) על הקמתם של עשרה גני משחקים ציבוריים חדשים בעלות של עשרה מיליון שקל. במסגרת תוכנית האב לבנייה ולשדרוג גני המשחקים בעיר ערכה מחלקת הנדסה של העירייה מיפוי של שכונות העיר ובדקה את מספר הילדים בגילאים 6-0 ו-10-6 בכל שכונה על מנת לבחון את צרכיה. במסגרת התוכנית יוקמו עשרה גנים חדשים, יבוטלו כמה גנים קטנים וישודרגו הגנים הקיימים.

מהעירייה נמסר כי העבודה תבוצע בשלבים, כאשר בכל שלב יבוצע מקבץ אחר של גני משחקים ציבוריים. עוד נמסר כי השלב הראשון צפוי להתחיל להתבצע במהלך השנה.

 

גן משחקים ציבורי (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)

גן משחקים ציבורי (צילום: דוברות עיריית קרית אתא)

 

 

הגנים החדשים יוקמו ברחובות אביגדור עשת, ברכה פולד, בן גוריון, התמרים, כצנלסון ומורדי הגטאות, בנוה חן, בגבעת רם, בפארק אברהם ובבית וגן. בכל הגנים יוצבו מתחמי פעילות וכושר, יותקנו מתקני שעשועים חדשניים ומצע גומי, ויבוצעו עבודות הצללה, גידור, תאורה ופיתוח נופי.

ראש העיר יעקב פרץ: "תנופת הפיתוח שנועדה לשפר את איכות חייהם של תושבי העיר ולעודד פעילות פנאי נמשכת. במסגרת תוכנית המתאר העירונית אנו מקימים גנים ציבוריים חדשים ומשדרגים את הגנים הקיימים במטרה לפתח את המרחב הציבורי, תוך מתן מענה מיטבי לצורכי התושבים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הלוחש

    מה עושים כדי להסיט את הביקורת מראש העיר שקיבל לידיו מאות אלפי שח כשוחד לכאורה מחברו הטוב, ונאשם במרמה והפרת אמונים?? בונים גני משחקים…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר