הכלבייה העירונית (צילום: דוברות עיריית חיפה)
הכלבייה העירונית (צילום: דוברות עיריית חיפה)

מאמצי כלבים יקבלו פטור מתשלום על עיקור וסירוס

בזכות תמיכה ממשרד החקלאות מציעה עיריית חיפה למאמצים כלב מהכלבייה העירונית פטור מניתוח העיקור או הסירוס של חיית המחמד בשווי של 400 שקל. הכלבייה זכתה בציון מצוין בביקורת שערך משרד החקלאות

פורסם בתאריך: 19.2.20 09:53

עיריית חיפה מציעה למאמצים כלב פטור מתשלום של 400 שקל עבור ניתוח העיקור או הסירוס שעברו הכלבים. בעירייה מציינים כי ההטבה ניתנת לאחר שהשירות הווטרינרי העירוני זכה גם השנה בתמיכה תקציבית ממשרד החקלאות במסגרת קול קורא למימון ניתוחי עיקור וסירוס לכלבים השוהים בכלביות עירוניות.

בעירייה מוסיפים שלאחרונה זכתה הכלבייה העירונית בציון מצוין בביקורת שנערכה על ידי רופאים של משרד החקלאות. בביקורת בדקו הרופאים את התנאים הסביבתיים שבהם מוחזקים הכלבים והחתולים, את מצבם הבריאותי ואת תקינות הציוד בכלבייה. בסיום הבדיקה ציינו הרופאים כי תנאי ההחזקה בכלבייה הם טובים מאוד ועונים בכל קנה מידה על דרישות משרד החקלאות, וכי הכלבים והחתולים השוהים בכלבייה זוכים לתנאים מיטביים.

בכלבייה העירונית יש עשרות תאים גדולים, מרווחים ומחוממים, מערכת אוורור, חצר טיולים, מרפאה מאובזרת לטיפול ולביצוע ניתוחים, ומבואה רב תכליתית המשמשת כיתת לימוד וחדר הרצאות בנושא חינוך נכון ביחסים בין האדם לבעלי חיים ובנושא אימוץ בעלי חיים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר