וירוס הקורונה (צילום: AP)
וירוס הקורונה (צילום: AP)

האוניברסיטה, הטכניון ומשרד החינוך ביטלו כנסים ומשלחות

הנהלת אוניברסיטת חיפה הודיעה על איסור לנסוע לכנסים בין לאומיים בחו"ל, הנהלת הטכניון הודיעה על ביטול יציאה של משלחות של סטודנטים, ומשרד החינוך אסר על קיום משלחות של תלמידים

פורסם בתאריך: 27.2.20 21:14

בהלת הקורונה: הנהלת אוניברסיטת חיפה הודיעה לאנשי הסגל ולעובדים על איסור לנסוע לכנסים בין לאומיים בחו"ל, והנהלת הטכניון הודיעה על ביטול משלחות סטודנטים לחו"ל.

הנהלת האוניברסיטה הודיעה כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, עד להודעה חדשה אין לנסוע לכנסים, לכינוסים ולהתקהלויות בין לאומיים בחו"ל. נוסף על כך אסרה ההנהלה לקיים כנסים בין לאומיים באוניברסיטה ואסרה על עובדים שהו במדינה שלגביה קבע משרד הבריאות כי קיימת חובה לשהות בבידוד להגיע למוסד או לבוא במגע עם עובדים אחרים ועם סטודנטים.

עוד הודיעה ההנהלה כי עובדים שחזרו מאיטליה ב-14 הימים האחרונים נדרשים לשהות בבידוד של 14 יום. כמו כן, "ביחס לנסיעות שאינן לצורך כנסים, כינוסים והתקהלויות בין לאומיות, אין לנסוע לסין ולקוריאה הדרומית", הודיעה האוניברסיטה.

 

 

בטכניון, נוסף על ביטול משלחות סטודנטים לחו"ל, המליצו על ביטול של כנסים במוסד אך לא אסרו על קיומם.

גם משרד החינוך על ביטול של כל משלחות התלמידים לחו"ל, ובכלל זה המסעות לפולין. "לפי ההנחיות חל איסור על יציאת משלחות תלמידים לכל המדינות שחלה עליהן אזהרת מסע ושהחזרה מהן ארצה מחייבת בידוד", נכתב בהודעה, "ההיתרים שניתנו למשלחות הנוסעות ליעדים אחרים בעולם מבוטלים עד להודעה חדשה".

עוד אמרו במשרד כי לא יטופלו בקשות חדשות וכי לא יינתנו היתרים חדשים למשלחות: "הנחיות אלו בתוקף מטווח הזמן המיידי ועד להודעה חדשה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הטכניון - מכון הטיולים מישראל

    הטכניון יבטל משלחות של סטודנטים אבל בשום אופן לא יבטל את הטיולים המיותרים של הסגל שלו לחו"ל ל"כנסים והשתלמות"
    לא רבותי את זה הם לא יבטלו בשום מצב, הדיקנים והפרופסורים עם משכורות העתק שמלמדים שעתיים בשבוע..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר