היערכות לטיפול בווירוס הקורונה (צילום: מוטי מילרוד)
היערכות לטיפול בווירוס הקורונה (צילום: מוטי מילרוד)

לא בקרית אתא: חולה הקורונה ביקר בחנות בקרית חיים

אתמול הודיע משרד הבריאות כי חולה הקורונה מכברי ביקר בחנות זול ספורט בקרית אתא, אך כעת מתברר כי החנות נמצאת במתחם אדמירליטי בקרית חיים. משרד הבריאות הנחה את כל מי שביקר בזמנים ובמקומות שבהם שהה החולה למשך יותר מרבע שעה להיכנס מיד לבידוד ביתי

פורסם בתאריך: 29.2.20 08:43

חולה הקורונה מקיבוץ כברי, שאובחן אתמול (שישי) כאדם השישי שנדבק במחלה והגיע לארץ בטיסה מספר Az810 שיצאה מאיטליה ב-21 בפברואר ונחתה בישראל ב-22 בפברואר בשעה 3:00, ביקר בחנות זול ספורט במתחם אדמירליטי בקרית חיים – כך נמסר מדוברות משרד הבריאות. מדובר בהודעה מתוקנת לאחר שאתמול (שישי) פורסם כי החנות נמצאת בקרית אתא.

לפי החקירה האפידמיולוגית שנערכה לגבי המסלול שעבר החולה, הוא הגיע לשם בשבת שעברה, 22 בפברואר. עוד עולה מהחקירה כי בשעה 6:30 הוא עצר בסניף ארומה בבית ינאי על כביש החוף למשך 30 דקות וכי לחיפה הוא הגיע במשך היום ושהה בשעות 13:00-11:00 בחנות מוצרי חשמל באבו סנאן ובחנות זול ספורט. ביום ראשון, ה-23 בפברואר בחומוס פרלמנט ובתחנת פז בנהריה, בין השעות 12:00-11:30.

 

 

על פי הנחיות משרד הבריאות, על כל מי שהיה בטיסה זו ועל כל מי ששהה בזמן ובמקומות שצוינו למשך יותר מרבע שעה להיכנס באופן מיידי לבידוד בית למשך 14 יום ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטלפון 5400*. במשרד מבהירים כי אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום, שיעול או קושי בנשימה, יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 של מגן דוד אדום כדי לברר באשר לבדיקת הנגיף.

מוקדם יותר אתמול הודיע משרד הבריאות כי החולה יישלח לאשפוז בבידוד בבית החולים רמב"ם, אך כעבור כשעה וחצי הודיע בית החולים כי החולה לא יועבר אליו. בסופו של דבר הועבר החולה לבית החולים שיבא בתל השומר.

יצוין כי החולה השביעי, גם הוא תושב הצפון, שהגיע בטיסה מאיטליה ארצה ב-22 בפברואר, יאושפז בבידוד בשיבא. הוא הגיע לארץ מאיטליה בטיסת איזיג'ט 4849 U2 שנחתה בישראל במוצאי השבת שעברה בשעה 18:00, ומהחקירה האפידמיולוגית שערך משרד הבריאות עולה כי ב-25 בפברואר הוא ביקר בשופרסל באזור התעשייה במגדל העמק בשעות 18:00-17:00, וכי ב-27 בפברואר הוא ביקר במסעדת אחוזה בעפולה בשעות 15:30-14:00.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מישהו

    תיקון נוסף – חנות מכשירי חשמל ב- אבו סנאן , ולא כפי שפורסם אתמול .
    יצאה הודעה מעודכנת בנושא .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הוא רוצח לכל דבר!
    ויש להחמיר עם כל אלו שלא דואגים לשלום הציבור!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר