מקום השריפה ברחוב פועה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מקום השריפה ברחוב פועה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

שלושה פצועים בשריפה ברחוב פועה

שלושה בני אדם נפגעו בשריפה - שניים באורח בינוני ואחד באורח קל. מד"א פינה לבית החולים רמב"ם שניים מהפצועים, והשלישי קיבל טיפול במקום. כוחות הכיבוי השתלטו על השריפה. במקביל הראו במד"א שהם יודעים לסייע גם לכלבים

פורסם בתאריך: 29.2.20 12:13

שריפה פרצה היום (שבת) בבניין בן ארבע קומות ברחוב פועה בחיפה. חמישה צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף רמי מרום פועלים בשעה זו במבנה המגורים שעלה באש מסיבה שעדיין לא נמסרה.

לפי דיווח של כוחות הכיבוי, לוחמי האש חדרו למבנה, השתלטו על השריפה וכעת הם מבצעים שחרור עשן סופי מהמבנה. חוקר דליקות של שירותי הכבאות עושה את דרכו למקום לבירור נסיבות השריפה.

לפי דיווח של מד"א, שלושה אנשים נפצעו כתוצאה מהשריפה. כוחות מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים רמב"ם שני פצועים במצב בינוני – גבר כבן 50 עם כוויות בפלג גופו העליון הסובל גם משאיפת עשן, ואשה בת 73 שנפגעה משאיפת עשן. כמו כן, גבר בן 40 נפגע משאיפת עשן, מצבו הוגדר קל והוא טופל במקום ולא נזקק לפינוי לבית החולים.

כוחות גדולים של מד"א הגיעו למקום והם ערוכים לפנות אנשים נוספים, אם יאותרו.

 

 

המתנדב שי בן דוד מטפל בכלב בשריפה בפועה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

המתנדב שי בן דוד מטפל בכלב בשריפה בפועה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 

בצד האירועים, מסתבר שכוחות מד"א העניקו סיוע לא רק לבני אדם שנפגעו בשריפה. שי בן דוד, נער שמתנדב במד"א, הבחין בכלב שהיה במצוקה ולקח על עצמו את הטיפול בו.

בן דוד: "היינו ערוכים עם כל הציוד הרפואי מחוץ לבניין על מנת להעניק טיפול רפואי לנפגעים שחולצו על ידי כוחות הכיבוי. שני הנפגעים במצב בינוני משאיפת עשן הוכנסו במהירות לניידות לטיפול נמרץ, והפראמדיקים טיפלו בהם. אחד מהכבאים הגיע אלי כשהוא מחזיק בידיו כלב קטן שנראה במצוקה. לקחתי את הכלב, הרגשתי את הדופק המהיר שלו וראיתי שהוא מפחד. לקחתי אותו לאמבולנס והתיישבתי כשהכלב עלי. ביקשתי מחובש שהיה איתי שיפתח את החמצן ויביא לי מסיכה כדי לסייע לנשימה של הכלב. לשמחתי הרבה, הכלב שיתף איתי פעולה ונתן לי לטפל בו. הרגשתי איך הדופק שלו מאט ושהוא נרגע לי בידיים. עכשיו, כשהוא מרגיש טוב יותר, אנחנו פועלים ביחד עם כוחות המשטרה לאתר את הבעלים שלו, שאני בטוח שדואג לו מאוד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חסן שוקרי

    מתחיל להיות חשוד כל ה"שריפות" אשר פורצות ל]פתע ברחבי העיר ,האם זוהי מזימה כל שהיא להוציא את תושבי העיר מהעיר?

  2. עיר בלי בטחון

    כן הכל שריפות מקריות… ממש לא פשיעה
    אגב, גם הצעירים שכל שבוע מוצאים אותם מוטלים עם פצעי ירי כמו השבוע בשבתאי לוי
    אז לא מדובר בפשיעה הם סתם במקרה נורו בלי שום קשר

    משטרת ישראל פשוט כנראה הרימה ידיים על שמירת בטחון תושבי חיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר