תחנת הצלה בחוף זמיר (צילום: אלה אהרונוב)
תחנת הצלה בחוף זמיר (צילום: אלה אהרונוב)

שירותי ההצלה בחופים יופסקו לשבוע ימים

שירותי הצלה בתחנות בחיפה שפועלות בפגרת החורף לא יינתנו במשך שבוע בשל יציאתם של המצילים להשתלמות מקצועית. המצילים קוראים לא להסתכן באובדן חיים במהלך שבוע זה, שכן הים סוער ולא יציב בתקופה זו

פורסם בתאריך: 8.3.20 15:32

החל ביום ראשון הבא, 15 במרץ, יופסקו שירותי ההצלה העירוניים בחיפה למשך שבוע בתחנות הפועלות בפגרת החורף – כך פרסמה עיריית חיפה בדף הפייסבוק שלה. מדובר בשלוש תחנות – בחוף זמיר, בחוף בת גלים ובחוף נאות בקרית חיים – והן ייסגרו בשל יציאתם של המצילים להשתלמות מקצועית.

בהודעה נכתב: "בשל יציאת מצילי חיפה להשתלמות מקצועית שנתית, כמתחייב בהסכם הקיבוצי, לא יינתנו שירותי הצלה בחופים המוכרזים במהלך ימי ההשתלמות". התחנות ישובו לפעול ביום שבת, 21 במרץ.

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמר אחד מהמצילים: "המצילים בתחנות הללו הצילו הרבה מאוד אנשים מטביעה בזמן פגרת החורף. הים עכשיו לא יציב, עדיין סוער ויש מערבולות. מדובר בסך הכל בשבוע, ולאחר מכן המצב יחזור לקדמותו. לא כדאי להסתכן באובדן חיים".

יצוין שעל פי צו הסדרת מקומות רחצה שהוציאה הכנסת, עונת הרחצה אמורה להימשך בין א' באייר לכ"ט בתשרי (מאי-אוקטובר), אך בחלק מהרשויות המקומיות, כמו בעיריית חיפה, יש הסכמים עם המצילים לפתיחה מוקדמת יותר של עונת הרחצה – כבר בחודש אפריל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איפה העירייה??

    איפה הם עושים השתלמות מקצועית?
    האם מדובר בארוע הדבקה המונית – אם מציל אחד עם קורונה האם זה אומר שלא יהיו מצילים?
    חוסר אחריות משווע לקיים כנסים כאלו כשיש נגיף מדבק וצורך למנוע התקהלויות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר