מעונות הסטודנטים באוניברסיטת חיפה (צילום: רמי שלוש)
מעונות הסטודנטים באוניברסיטת חיפה (צילום: רמי שלוש)

סטודנטים וחוקרים זרים משוכנים בבידוד מחוץ לקמפוס

אוניברסיטת חיפה מסייעת לחוקרים ולסטודנטים מחו"ל שנדרשים להיכנס לבידוד כאשר הם מגיעים לארץ, ושוכרת עבורם דירות מחוץ לקמפוס

פורסם בתאריך: 12.3.20 16:05

אוניברסיטת חיפה שוכרת דירות מחוץ לקמפוס לסטודנטים ולחוקרים מחו"ל שמתגוררים במעונות וזקוקים לבידוד בגלל נגיף הקורונה – כך מסרה מנהלת היחידה למעונות ולדיור באוניברסיטה אסנת ויינשטיין. לדבריה, מכיוון שהסטודנטים במעונות גרים בשותפות, ההנחיות הן שהחוזרים מחו"ל ייכנסו לבידוד בדירה מחוץ לקמפוס.

ויינשטיין:"אנחנו פועלים לפי ההנחיות של משרד הבריאות. בהתחלה נכנס לבידוד רק מי שחזר ממדינות שמשרד הבריאות הכריז על מי ששהה בהן כחייב בבידוד, ועכשיו, לפי ההנחיות החדשות של המשרד, כל מי שחוזר מחו"ל נכנס לבידוד".

 

 

כמה סטודנטים זרים גרים במעונות?

"יש לנו כ-200 איש מחו"ל, רובם חוקרים וחלקם סטודנטים. יש כבר כאלה שעברו את תקופת הבידוד והתחילו ביום ראשון את הלימודים, והשאר יחזרו בשבוע הבא. אני חייבת לציין שהאוניברסיטה מאורגנת היטב, מסייעת ונותנת פתרונות לכל מי שצריך בנושא הקורונה. מלבד הטיפול בתושבי חו"ל נעשתה פנייה לכל הסטודנטים כדי שיכתבו מי היה בחו"ל וצריך בידוד. בין מי שכתבו לנו היו גם סטודנטיות ישראליות שמתגוררות במעונות, והן נשלחו הביתה לבידוד".

מי ישלם עבור השהייה בדירות שהושכרו?

"השוכר, שהוא הסטודנט או החוקר הזר. עם זאת, אנחנו לא מחייבים את מי שנכנס לבידוד בביתו בתשלום שכר דירה עבור המעונות, כך שאיש לא משלם פעמיים. יתרה מכך, אנחנו מממנים את שכר הדירה למי שמתקשה לשלם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר