סערה (צילום: אילן אסייג)
סערה (צילום: אילן אסייג)

נערכים לסערה: גשמים כבדים ורוחות עזות

מטחי גשם כבדים, רוחות במהירות של 100 קמ"ש וסכנת קריסה של עצים, רמזורים ועמודי תאורה. בעיריית חיפה נערכים לסערה שצפויה לפרוץ הערב ולהימשך עד מחר

פורסם בתאריך: 12.3.20 17:05

לפי התחזית של השירות המטאורולוגי צפויים בסוף השבוע מטחי גשם כבדים מלווים במשבי רוח עזים בעוצמה של עד 100 קמ"ש וים סוער. מטה החירום של עיריית חיפה העלה את היערכות העירייה בהתאם לתחזית, ולפיה הסערה תחל הלילה (בין חמישי לשישי) ותימשך עד מחר. בעירייה מזהירים כי מזג האוויר הסוער צפוי לגרום להצפות ולקריסתם של עצים, רמזורים ועמודי תאורה.

מהעירייה נמסר כי אגף התשתיות העירוני תגבר את הכוננות ביחידות התאורה, הגיזום, הרמזורים והדרכים שיפעלו לטיפול במפגעים, והצוותים של סיירת הביטחון והפיקוח הכללי יסייעו בחסימת צירים במידת הצורך.

 

 

עוד נמסר כי מערכות ההתראה מפני עלייה במפלס המים שהותקנו במעבר חלוצי התעשייה נבדקו, וסמוך למעבר הוצבו עגלות חץ שבאמצעותן ייחסמו הכניסות למעבר מיד עם הפעלת מערכות ההתראה. במקביל יקיימו עובדי עירייה סיורים שוטפים בכל המעברים התת קרקעיים על מנת למנוע כניסה של כלי רכב והולכי רגל בעת הצפה. המוקד העירוני 106 יפעל במתכונת מתוגברת, יקלוט את פניותיהם של התושבים ויעביר אותן לטיפולם של צוותי החירום.

העירייה מבקשת מתושבי העיר לדווח למוקד העירוני על כל מפגע שבו הם נתקלים ולחזק ולקבע ככל הניתן חפצים שעלולים להתנתק כתוצאה מהרוחות העזות כמו דוודים, קולטים, אנטנות, אדניות ועציצים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. סערת הרוחות לקחה את המכתבים של ענת מבת גלים ושטפה לים....

    לא ניתן לענות לה. הכל היה לחינם. הרב ממשיך לחפור את המקווה. ובקרוב בית המרחץ יפתח לרווחת תושבי השכונה…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר