אנשי תאגיד מי כרמל בעבודה (צילום: תאגיד מי כרמל)
אנשי תאגיד מי כרמל בעבודה (צילום: תאגיד מי כרמל)

‏מי כרמל: "התאגיד יפעל במלוא עוצמתו לאספקה סדירה"

בתאגיד המים ערוכים להמשך הפעילות בחירום. בהודעה שפרסם התאגיד נכתב כי העובדים צוידו ומוגנו באמצעים מיוחדים ועברו הדרכות ייעודיות כדי להתמודד מגיפת הקורונה. עובדי מינהלת התאגיד הופנו לעבודה מרחוק

פורסם בתאריך: 15.3.20 16:17

תאגיד המים מי כרמל ערוך להמשיך בפעילותו גם בעת חירום ובתרחישי התפשטות נגיף הקורונה – כך נמסר היום (ראשון) מהתאגיד בהודעה לציבור. "מי כרמל הוא מפעל חיוני כהגדרתו בחוק והוא ערוך ומוכן לפעולה בכל עת וללא הפסקה, גם בהמשך לתרחישי הקורונה השונים", נכתב בהודעה, "התאגיד כתאגיד תפעולי יפעל במלוא עוצמתו לאספקה סדירה של מים לבתיהם של כל התושבים, לתיקון תקלות ולטיפול בפינוי הביוב העירוני".

עוד נמסר ממי כרמל כי עובדי התפעול של התאגיד מתורגלים היטב בפעולה בעתות חירום, ולצורך המקרה הייחודי של נגיף הקורונה הם צוידו ומוגנו באמצעים מיוחדים ועברו הדרכות ייעודיות".

 

 

דובר מי כרמל אייל פרדיס: "עובדי מינהלת התאגיד יופנו ככל הניתן לעבודה מרחוק, ויישמרו הכללים וההנחיות בנוגע לשגרת העבודה בימים אלה. התאגיד לא יחל בפרויקטים חדשים אלא ימשיך בקיימים וירכז את כל האנרגיות באתגר שלפנינו. ניתן לפנות בענייני תשלום ובעניינים אחרים הקשורים בתאגיד באמצעות שירות מרחוק באתר התאגיד".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר