עינת קליש רותם בפנייה לתושבים
עינת קליש רותם בפנייה לתושבים

קליש רותם לתושבים: "אנחנו כאן למענכם"

בפנייה ראשונה אל תושבי חיפה מאז התפרצותו של משבר הקורונה אמרה ראש העיר עינת קליש רותם: "אנחנו נעשה את הכל בשביל שהעיר תמשיך לתפקד כרגיל, עם כל עובדי העירייה שגם עליהם אנחנו הולכים לשמור בכל דרך אפשרית. יש לי רק בקשה אחת אליכם - תהיו ממושמעים"

פורסם בתאריך: 16.3.20 12:11

לראשונה מאז פרץ משבר הקורונה פנתה היום (שני) ראש העיר עינת קליש רותם אל הציבור החיפאי באמצעות סרטון שבו אמרה: "אנחנו נמצאים היום בעיצומו של משבר לא פשוט בכלל, גם מההיבטים הבריאותיים שלו ומהפחד מהווירוס הלא נודע אבל גם מהסיבות הכלכליות שכולנו מתחילים להרגיש אותן – גם עצמאיים, גם שכירים, גם עובדי מדינה, גם אנשים מהמשק ומהסקטור הפרטי. דבר אחד אני רוצה להבטיח לכם – אנחנו רואים את הכל, אנחנו שומעים את הבקשות שלכם, אנחנו שומעים ורואים את הפניות שלכם. לא תמיד אנחנו יכולים לעזור בכל דבר, גם אנחנו כפופים להחלטות ממשלה, לחוקים ולמציאות שלא תמיד עוזרת גם לנו, אבל אנחנו כאן, אנחנו למענכם".

קליש רותם  המשיכה ואמרה: "אני רוצה לספר לכם על דברים שהתחלנו לעשות עבורכם. קודם כל אנחנו הולכים לתגבר באופן מאוד משמעותי את כל מוקד פניות הציבור וגם את מחלקת הרווחה. יש לנו בעיר הרבה מאוד קשישים ואנשים שחיים לבד. אנחנו נרצה לעזור להם – גם בדברים לוגיסטיים, גם בעזרה נפשית וגם עזרה סוציאלית. אנחנו מתחילים לרתום לאט לאט יותר מתנדבים. בבקשה, אם אתם צריכים משהו, אם אתם מרגישים מצוקה, צרו איתנו קשר".

לדבריה, "המערכת העירונית עובדת קשה מאוד להמשיך לתפקד כרגיל בנושאי ניקיון ותברואה. הסדר הציבורי חייב להישמר. היום יותר מכל תקופה אחרת חייב להישמר הסדר הציבורי, ואני בטוחה שגם אתם מבינים את זה לעומק. אנחנו נעשה את הכל בשביל שהעיר תמשיך לתפקד כרגיל, עם כל עובדי העירייה שגם עליהם אנחנו הולכים לשמור בכל דרך אפשרית. יש לי רק בקשה אחת אליכם – תהיו ממושמעים, לכו על כל ההנחיות שנותנים לנו ממשרד הבריאות, אל תמעיטו בחשיבות שלהם, אל תחשבו 'לי זה לא יקרה'. אני רוצה לקוות ומאמינה שחיפה תהיה העיר עם הכי פחות קורונה בארץ. הוכחתם כבר בעבר את המשמעת שלכם, תמשיכו ותעשו את זה. אני מאמינה בכם. אנחנו כאן בשבילכם בכל דבר. בבקשה, תשמרו על עצמכם".

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. חנית ג'אגר

    חחחח אם עד עכשיו לא ניקו את הרחובות כעת יש להם סיבה טובה לעשות זאת

  2. סטונז

    אם עד עכשיו לא ניקו את הרחובות כעת יש להם סיבה טובה לכך

  3. גם לי יש בקשה בשבילך קליש - לכי הביתה

    פתאום את פה למעננו?
    למה את בעיית החזירים פתרת? צימצמת את הוצאות העירייה או שיצרת ג'ובים מיותרים? את מוכנה להפגש עם תושבים? עונה לעיתונאים?

    עלאק פה למעננו.

  4. ברוך מתןשם לככר על יד בית ספר תל חי בשם

    איך פרסומת לעצמה תקני אהכבישים קודםוו ומה עם יד בית

  5. הרגשה שלא אכפת לעובדי העירייה מהעיר

    אנו מרגישים נתק גדול מעובדי העירייה שאמורים להיות פה למעננו במיוחד בעת כזו. יש תחושה שהעירייה בורחת מאחריות לעיר. מבורות בכבישים ועד טיפול במפגעי החזירים. מלמידה מרחוק במשבר ועד פתרונות לקשחשים וחלוקת מזון. יש אלפי עובדי עירייה שעסוקים רק בתנאים שלהם ובמשכןרת שלהם. הם לא מתנדבים לטפח את העיר. חלק גדול אפילומלא תושבי חיפה. הם לא רואים בעבודה שליחות אלא רק איך לקחת ולא איך לתת. סתם דוגמה בשריפה הגדולה עובדי עיריעה לא סייעו היו צריכים עמותות ואנשים פרטיים שהסיעו ועזרו להימלט. האם אתם רואים עובדי עירייה בסביבה מחטאים כרגע בנייני ציבור? האם דאגו לסייע לקשישים במשלוחי מזון ועזרה בהסעות?

  6. לכל אלה שענו ב-16 למרץ.

    נראה לי שהם כולם על אותו שם…חברה, יהב גירד ומגרד גם עכשיו… את…אתם יודעים מה! מה הקיטורים האלה? אתם כל כך שקופים!! רק לחבל וללכלך…חנית וסטונז… נו באמת , השענת גראס ? תלכו להחליף שם במשרד הפנים.

  7. א'

    אם את למען התושבים אז תבטלי או תדחי את הארנונה לתושבים.

  8. אביטל

    בושה וחרפה לקליש.שולחת מורים של ״חוגים״ לחל״ת .העירייה היחידה שעושה זאת !!!! היא פשוט דופקת את כל בילדים המסכנים שצריכים לעשות בגרויות השנה .מורים בחל״ת -אין למידה מרחוק ,אין חומר .איך היא עושה זאת ?!!!

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה נסגר עם הכביש המזעזע בין נשר לחיפה, למי הוא שייך ?

  10. ענת הופמן בת גלים

    זה נשמע טוב שראש העירייה אומרת "אני כאן בשביל התושבים".
    זה נשמע טוב לאוזניים שלא מכירות את ראש העירייה שלנו .
    אבל לאוזניים שלי זה נשמע כמו זיוף .

    אני גרה בבית טמפלרי בשכונת בת גלים. יש לי שכן , הרב פרץ מאיר. הוא חפר מתחת לבית שלנו מקווה טהרה ללא אישור ללא היתר וללא פיקוח.
    מזה שנתיים אני כותבת ומתריעה בפני ראש העירייה על המצב ולא מקבלת ממנה תשובה .
    החוויה שלי היא שקליש מתייקת מכתבים מתושבים בפח הזבל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר