מלון דן כרמל (צילום: מורן מעיין, ג'יני)
מלון דן כרמל (צילום: מורן מעיין, ג'יני)

עצוב: מלון דן כרמל ייסגר בשבת

מלון דן כרמל בחיפה יסגור את שעריו לראשונה מאז נוסד בשנת 1963. המלון, שאירח נשיאים, ראשי ממשלות ואין ספור ידוענים, ייסגר בשל תפוסה נמוכה. מלונות נוספים שנסגרו בעיר: דן פנורמה, וילה כרמל, גארדן הוטל, טמפלרס, ביי קלאב ולה קפלה

פורסם בתאריך: 17.3.20 13:42

בפעם הראשונה מאז הקמתו יסגור מלון דן כרמל בחיפה את שעריו. המלון, שהוא המוכר ביותר בחיפה ושאירח נשיאים, ראשי ממשלות ואין ספור ידוענים, החל להיבנות בשנת 1961 ונפתח במרץ 1963. נציגי המלון מסבירים שהסגירה נובעת מתפוסה נמוכה.

ההחלטה לסגור את המלון אינה מפתיעה לנוכח הודעתה של רשת מלונות דן לבורסה לניירות ערך אתמול (שני) כי "החברה ממשיכה בפעולות להקטנת הוצאותיה השוטפות, לרבות על דרך של ניצול ימי חופשה של עובדי החברה והוצאת עובדים לחל"ת, עצירת השקעות מתוכננות במלונות החברה והדממת רוב מלונות החברה (כ-14 נכון למועד דיווח זה)".

בכך יצטרף מלון דן כרמל למלון דן פנורמה הסמוך שכבר נסגר ושעשוי לשמש מרכז הבראה לחולי קורונה.

 

 

מלון הבוטיק וילה כרמל נסגר כבר ביום ראשון בעקבות ההנחיות להגבלת מספר האנשים במרחב. אורנית שטרית, מבעלי המלון: "עצוב לנו מאוד לסגור מלון שאנחנו חיים אותו זה עשור והוא חלק מאיתנו. נדרשנו לשלוח את העובדים הביתה לחל"ת, וחלקם עובדים אצלנו כבר עשר שנים".

גם גארדן הוטל במתחם מרכז הקונגרסים נסגר ביום ראשון. מנכ"ל המלון אבי קוגן: "המלון שלנו משמש גם להלנת אורחים וגם לקיום אירועים וכנסים עסקיים. מאז שיצאו ההנחיות על איסור התכנסות של יותר מעשרה אנשים התחלנו לקבל ביטולים של אירועים, והבנו שאין טעם להמשיך ולהפעיל את המלון ולהחזיק את כל העובדים, והם הוצאו לחל"ת. נחזור לפעילות כשהמצב יאפשר זאת".

מלונות נוספים שנסגרו הם טמפלרס במושבה הגרמנית, ביי קלאב בהדר ולה קפלה במרכז קסטרא. נוסף על כך, מרכז ההזמנות של רשת קראון פלזה, שבבעלותה שני מלונות במרכז הכרמל – קראון פלזה ברחוב יפה נוף ו-Bay View (לשעבר מלון נוף) נסגר "עקב המצב ולאור החלטת הממשלה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. חובב היסטוריה חיפאי

    חתיכת היסטוריה!! זה אייטם שירשם בתולדות ימי חיפה

  2. חיפאית מלידה

    עצוב. ששת הימים, יום כיפור, שלום הגליל, מלחמת המפרץ, לבנון השניה – כל אלה לא הזיזו אותנו. אבל נגיף סיני כן.

  3. המבנה נשאר צריך לשנות לו פשוט את הייעוד

    אולי בעתיד להכשיר אותו כמו שדיברו בימים אחרונים לבית חולים למבודדים או לחולים מבודדים.קורונה היא כנראה אק המלחמה הראשונה.
    כמו שנאמר העולם שהיה כבר לא מה שיהיה.
    נגיפים ווירוסים אלו האתגרים והמלחמות של האנושות בעתיד.אז תיירות ומסעדנות OUT,השקעה בתשתיות בריאות ומחקר IN.

  4. חנית ג'אגר

    מר ועצוב בתור חיפאית כואב לי לראות את המלון נסגר מה ניסגר??

  5. אזרח ציוני ודמוקרטי

    עם השלמת חיסול הדמוקרטיה הישראלית לא צפויה שום תיירות… לכן תדאגו לרכוש הפרטי שלכם ! כהתחלה תנסו תרגיל מחשבתי בשאלה: מה ערך רכושכם אם תאלצו לעזוב את ביביסטאן מבלי שיותר לכם להוציא יותר מעשרה אחוז מכל מה שמכרתם ? ולא יותר מעשרה אחוז בכל אחת מהשניפ הבאות ? לתשובה בדוקה כנסו לערך דרום אפריקה… בריאות ופרנסה לכל !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר