קו סיוע לתמיכה רגשית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
קו סיוע לתמיכה רגשית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

סיוע רגשי בחינם לתושבי חיפה

קו חם ללא תשלום לסיוע רגשי לתושבים הוקם על ידי אנשי המרכז הקליני הבין תחומי של אוניברסיטת חיפה. אנשי הקו יעניקו שירות למי שחרד לנוכח התפשטות הנגיף או למי שאחד מבני משפחתו או ממכריו נמצא בבידוד או חלה

פורסם בתאריך: 17.3.20 15:18

המרכז הקליני הבין תחומי של אוניברסיטת חיפה פתח קו חם ללא תשלום לסיוע רגשי לתושבי העיר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה. הסיוע ניתן למי שחש חרדה לנוכח התפשטות הנגיף וההנחיות המופצות בתקשורת ולמי שאחד מבני משפחתו או מכריו נמצא בבידוד או חלה.

"הצוות המקצועי והמיומן שלנו יוכל לסייע ולהנחות אתכם בהתמודדות הרגשית עם המצב המורכב שבו אנו נמצאים", אומרים במרכז הקליני. הפניות למרכז הן באמצעות הודעות ווטסאפ עסקי למספר 04-8288622. צוות המרכז מבטיח לחזור לפונים תוך 24 שעות.

 

 

בהודעה של המרכז נכתב: "בעת זאת, כאשר רבות הידיעות מעוררות הדאגה בתקשורת וברשתות החברתיות, חשוב לאפשר לחששות והחרדות שמתעוררים בתוכנו, אצל בני משפחותינו ואצל מכרינו מרחב ביטוי כדי ששגרת יומנו לא תיפגע מעבר לנדרש וכדי לשמור על יכולתנו להתנהל באופן שלו ואחראי".

עוד אומרים במרכז כי מעבר להיענות ולביצוע ההנחיות הרשמיות של גורמי הרפואה, חשוב לנהל שיחות במעגלים המשפחתיים והחברתיים כדי לאפשר את תחושת המוגנות שלה כולנו זקוקים. "נוסף על כך", נכתב, "אם אחד מקרובי המשפחה או מהמכרים נמצא בבידוד עקב חשש לחשיפה לנגיף הקורונה, חשוב לשמור עמם על קשר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר