הרב דובי חיון
הרב דובי חיון

חיון לא הגיש כתב הגנה, התובעת דורשת פסק דין

מלכה שושני, שתובעת את סגן ראש העיר הרב דובי חיון בטענה כי הפשיט אותה מנכסיה, הגישה לבית המשפט המחוזי בקשה למתן פסק דין לאחר שחיון לא הגיש כתב הגנה "למרות אורכה ארוכה שביקש וקיבל"

פורסם בתאריך: 18.3.20 19:00

מלכה שושני, אשר תובעת את סגן ראש העיר הרב דובי חיון, הגישה אתמול (שלישי) באמצעות עוה"ד צוריאל בובליל וכוכי דדון בקשה לבית המשפט המחוזי למתן פסק דין בהיעדר הגנה "למרות אורכה ארוכה שביקש הנתבע וקיבל אותה".

בבקשה נכתב כי "לאחר קבלת התביעה, המשיב התקשר למשרדנו מספר פעמים ואף הציע לעו"ד דדון לשלם לתובעת רק סכום של 300,000 שקל. כמובן שהסכום שהוא חייב הוא גבוה יותר, והדברים מפורטים בתביעה, ולכן הסתיים הקשר עמו. הנתבע שכר את שירותיו של עו"ד מארק רוזן, אשר צירף ייפוי כוח לתיק בית המשפט ב-13 בינואר. אף שהמשיב קיבל את התביעה ביקש בא כוחו ממשרדנו אורכה להגשת כתב הגנה, ואחר כך הגיש בקשה לבית המשפט, תוך ציון שיחתו עם משרדנו והתחייבות להגיש כתב הגנה 'עד ולא יאוחר מ-16 במרץ. בית המשפט אישר זאת, והיום (אתמול; ב"כ) אנו ב-17 במרץ, אך עיון באתר נט המשפט מגלה שהוא לא הגיש כתב הגנה. ליתר ביטחון התקשרנו למערכת נט המשפט כדי לוודא אם יש כתב הגנה שמופיע אצלם לסריקה, אך נאמר לנו שאין כל כתב הגנה 'בצנרת'".

עורכי דינה של שושני כתבו עוד כי "ככל שכך הדבר, והואיל והדיון קבוע ל-19 באפריל, והואיל ואפילו את הסכום שהוא הציע (300,000 שקל) לא שילם על החשבון (אף שבראיות צירפנו הוכחות שהוא עצמו הודה בסכומים יותר גבוהים, מה גם שהראיות מוכיחות שמגיע לה הרבה יותר ממה שהודה בשיחות עמה), והואיל ואין כל עילה למשיכת הזמן, ובכל הכבוד, נקווה שהמשיב לא ישתמש בקורונה כעילה לדחייה".

 

 

"בכל הכבוד", המשיכו עורכי הדין, "אין כל עילה מוצדקת (לאי הגשת כתב הגנה; ב"כ) כאשר הן המשיב, בטרם ייצוגו, והן בא כוחו ידעו להתקשר למשרדנו ולשוחח איתנו. גם מצב החירום אינו מצדיק אי הגשת כתב הגנה. לכן, בשלב זה אין כל סיבה שהתובעת, המצויה במצב קשה ואשר כספיה מצויים אצל המשיב, תיגרר אחרי משיב זה שלא כדין".

בסיום הבקשה כתבו עורכי דינה של שושני: "אשר על כן מבוקש פסק דין בהיעדר הגנה, תוך חיוב בהוצאות, ולחילופין מבוקש פסק דין חלקי על הסכום שהודה בו המשיב כשהתקשר למשרדנו, טרם ייצוגו, וביקש לשלם רק 300,000 שקל. כן יש לחייבו בהוצאות משפט ריאליות".

תגובתו של עו"ד רוזן, המייצג את חיון, תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דין סגן ראש עיר כדין ראש ממשלה

    סגן ראש עיר לא יכול לתפקד בצורה תקינה כשעננה משפטית מרחפת מעל ראשו. עליו להתפטר (או לצאת לנבצרות), לטפל בעינייניו האישיים ואם יימצא שהכל כשורה לחזור למערכת הפוליטית.
    מעניין אם השמאל יקיימו בעצמם את מה שהם דורשים מאחרים.

  2. מחכים לך בתא 310

    עירייה של פושעים וגנבים בראשותה של העבריינית המורשעת.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה אותו סגן ראש עיר שחזר מחול ולא נכנס לבידוד.
    מצפצף על החוק ופשוט צריכים תושבי חיפה בבוא הזמן להתחשבן עם חברי הקואליציה של העיריה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר