מתחם בז"ן (צילום: רמי שלוש)
מתחם בז"ן (צילום: רמי שלוש)

בז"ן: "40 אחוז מהעובדים הם חיוניים"

קבוצת בז"ן הודיע כי בהיותם של מפעליה חיוניים למשק בשעת חירום, היא מתאימה את מתכונת העבודה באופן שיאפשר את קיום פעילותה בהתאם להנחיות משרד הבריאות: "נכון להיום, כ-40 אחוז מעובדי בז"ן הם חיוניים ונמצאים במתחם, נוסף על כ-1,000 עובדי קבלן שממשיכים לספק עבודות חיוניות"

פורסם בתאריך: 18.3.20 12:47

קבוצת בז"ן הודיעה היום (רביעי) כי היא "ממשיכה לשמור על עצמאותה האנרגטית של מדינת ישראל גם בעידן משבר הקורונה, ומתאימה את פעילותה לאספקת מוצרים חיוניים למשק".

מבז"ן נמסר עוד כי בהיותם של מפעליה "חיוניים למשק בשעת חירום, בז"ן מתאימה את מתכונת העבודה באופן שיאפשר את קיום הפעילות שלה בהתאם להנחיות המחמירות של משרד הבריאות. נכון להיום, כ-40 אחוז מעובדי בז"ן הם חיוניים ונמצאים במתחם, נוסף על כ-1,000 עובדי קבלן שממשיכים לספק עבודות חיוניות במתחם".

 

 

מ"מ מנכ"ל בזן שלומי בסון: "קבוצת בז"ן תמשיך להוות עוגן חיוני ומרכזי למשק האנרגיה בישראל. בסופו של יום, המשאית שמובילה לחם וחלב לסופרמרקטים, והדלקים שצורכים בתי החולים וכוחות ההצלה להמשך התפקוד היומיומי שלהם, חייבים להמשיך ולתפקד באופן רציף ושוטף. אנו מחויבים למשימה זו בשגרה, ובימים אלה ביתר שאת. יש חשיבות גדולה באחריות אישית של כל אחד מאיתנו על מנת שנצלח תקופה זו בבטחה ובבריאות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. לא בז"ן שלי לחטוף סרטן

    דו"ח מקינזי קבע שכל מפעלי בז"ן לא חיוניים ופוגעים בכלכלה. עוד כמה שנים המפעלים בכל מקרה ייסגרו ועובדים יתחילו לשרוף צמיגים. חבל שכבר מעכשיו לא דורשים מההנהלות להכין תכניות לפרישה מרצון ופנסיה מוקדמת. העיקר שהעובדים מטקבקים בלי הפסקה בפייסבוק של קליש והעירייה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שקרא את הדוח ומבין עניין שם לב שהדוח נכתב ברמה נמוכה ולא מדוייקת בעליל. אי אפשר להסתמך עליו בכלום.

  3. יולי

    הדבר החיוני היחיד זה לסגור את בזן בדחיפות להעביר למקום אחר את המפעלים המזהמים. אז נכון יהיו מובטלים רבים אבל זה עדיף על חולים ומתים רבים!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר