מלון ניר עציון (צילום מתוך אתר מלון ניר עציון)
מלון ניר עציון (צילום מתוך אתר מלון ניר עציון)

דן פנורמה – Out, ניר עציון – In

בשל התנגדות עזה של תושבים ממרכז הכרמל להסב את מלון דן פנורמה למלון קורונה, במלון ניר עציון נעתרו לבקשת פיקוד העורף לקלוט חולי קורונה במצב קל מחיפה ומהצפון. פיקוד העורף: "החלו ההכנות לקליטת החולים הראשונים"

פורסם בתאריך: 31.3.20 17:56

מלון ניר עציון במועצה האזורית חוף כרמל יוסב בקרוב לקליטת חולי קורונה במצב קל מחיפה ומהצפון – כך מסר היום (שלישי) דובר צה"ל בתגובה לשאלת "כלבו – חיפה והקריות". במלון 136 חדרים ש-130 מהם ישמשו חולים בקורונה.

בימים האחרונים נודע לחברת מועצת העיר חיפה תמי ברק, המשמשת גם יו"ר נעמ"ת במרחב, כי לחולת קורונה מחיפה הוצע לעבור למלון בתל אביב שהוסב למלונית לחולי קורונה, וזאת מפני שבחיפה אין מלונות מסוג זה. ברק פנתה לראש העיר עינת קליש רותם בבקשה לבדוק אם ניתן להסב את אחד מהמלונות חיפה לקליטת חולי קורונה, וראש העיר הבטיחה לבדוק את העניין מול פיקוד העורף.

 

 

לדבריה של ברק, האפשרות שמלון דן פנורמה יוסב למלונית לחולי קורונה ירדה מהפרק מכיוון שתושבים רבים במרכז הכרמל, שנחשפו לפרסום ב"כלבו – חיפה והקריות", התנגדו לכך, ולכן הופסק המשא ומתן מול רשת מלונות דן.

"אמרתי לקליש רותם שלא יכול להיות שחיפאים שחולים או שנמצאים בסיכון גבוה מועברים למלונות בתל אביב", אמרה ברק, "מה, אין לנו מלונות בחיפה? יש בחיפה מלונות גדולים ומלונות בוטיק, וצריך לקדם את הפיכתם למלונות קורונה ולא לזרוק את החיפאים לתל אביב. אני לא מוכנה שהחיפאים יופקרו".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בהנחייתו של פיקוד העורף ובתיאום עם משטרת ישראל נרתם מושב ניר עציון במועצה האזורית חוף הכרמל למלחמה הלאומית בנגיף הקורונה. צוות מלון ניר עציון הסב בהתראה קצרה כ-130 חדרים בבית המלון לצורך אכלוס של חולי קורונה במצב קל. היום החלו במקום ההכנות לקליטת החולים הראשונים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חתושבי הכרמל סנובים מקוה שכל הכרמל בריאים ושלא תצטרכו להיות בהסגר ושלא ירצו אותיכם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תושבי מרכז הכרמל של אני ואפסי עוד שהם פוגעים בעיר. הזמינו משטרה ב8 בעב לאירוע של הביט הרחבת הפסנתר. שמחו כשמוריה התחילה להיסגר ב21:00. זאת הבעיה של העיר. התושבים והNIMBY.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שואל את הזקנות של הכרמל? מוציאים צו וגמרנו

  4. שמשון

    אפשר היה להסב את מוזיאוני חיפה לקליטת חולי קורונה ,גם ככה הם ריקים ומוזנחים כל השנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר