סניף שופרסל שלי בשכונת דניה (צילום מתוך אתר שופרסל)
סניף שופרסל שלי בשכונת דניה (צילום מתוך אתר שופרסל)

בהלה בדניה: חולה קורונה ביקר בסניף שופרסל שלי

לתושבים שביקשו לערוך קניות בסניף שופרסל שלי בשכונת דניה בחיפה הומלץ על ידי תושבים אחרים לא לעשות כן מכיוון שבמקום ביקר חולה קורונה. בשיחה עם שירות הלקוחות בסניף נאמר ל"כלבו - חיפה והקריות": "כנראה שזה נכון. העניין נמצא כרגע בבדיקה". משופרסל נמסר: "שני עובדים בסניף לבידוד"

פורסם בתאריך: 2.4.20 16:53

בסניף שופרסל שלי ברחוב ליבריה 2 בשכונת דניה בחיפה ביקר חולה קורונה, ולתושבים שביקשו לערוך קניות בסניף הומלץ על ידי תושבים אחרים לא לעשות כן. כך קרה היום (חמישי) כאשר תושב השכונה התכוון לערוך את קניותיו במקום, אך אחד מהשכנים המליץ לו לא להסתכן.

בשיחה שערך "כלבו – חיפה והקריות" עם שירות הלקוחות בסניף אמרה אחת מהעובדות: "כנראה שזה נכון. העניין נמצא כרגע בבדיקה".

את יכולה להוסיף פרטים?

"קיבלנו התראה מלקוח שלנו, כנראה מאחת האפליקציות. לא קיבלנו התראה ממשרד הבריאות".

מתי הוא היה בסניף?

"ביום חמישי שעבר, 26 במרץ".

ואתם עובדים מאז כרגיל?

"כן, העניין בבדיקה ואנחנו בינתיים עובדים כרגיל".

 

 

מרשת שופרסל נמסר: "בכל מקרה שבו התגלה כי חולה קורונה שהה בסניף של הרשת אנו מבצעים בדיקה לאיתורם של כל העובדים וגורמים אחרים ששהו במקום באותו הזמן, והם נשלחים לבידוד בתיאום מלא עם גורמי משרד הבריאות. שופרסל מקפידה על נוהלי עבודה מחמירים של שמירה על היגיינה בקרב כל העובדים ומבצעת ניקיון יסודי בסניפי הרשת. אם שהיתם באחד מהמקומות ומהמועדים שפרסם משרד הבריאות כמסלול של חולי קורונה מאומתים, יש להיכנס לבידוד ולפנות למשרד הבריאות ולמוקד מד"א כדי לקבל הנחיות נוספות. משרד הבריאות מעודכן בכל הפרטים הרלוונטיים, ואנו מצויים עמו בקשר ישיר בנושא. היה מקרה שנודע לנו על לקוח שאומת כחולה קורונה, ובהתאם לכך הוכנסו שני עובדים בסניף לבידוד על פי הנהלים וכפי שאנו נוהגים בכל מקרה של עדכון לגבי ביקור של חולה קורונה בסניפינו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מתושלח

    אם היה בסניף אדם שהוא יודע שהוא חולה .יש לעצור אותו מיד באשמת נסיון רצח המוני !

  2. שמואל רגב

    מבלי לדעת כי הסניף ידוע כפגיע בקורונה, נכנסתי אתמול 2.2.20 ונדהמתי לראות את כל כל כל העובדים משרתים קהל כולל במעדניות גבינות, נקניק ובשר, ללא מסכות כלל. המסכות תלויות על הצוואר ללא שימוש והטענה שלהם לאי שימוש במסכות הייתה: "אין צורך – יש מעט אנשים". ובכן, לא היו מעט אנשים, הייתה המתנה בקופות לשירות עצמי ובקופות המאוישות פתחו קופה אחת בלבד. שום רגישות של הנהלת הסניף ושום פיקוח על הסניף שיאפשר פינוי מהיר של הלקוחות וצמצום רגעי החשיפה לאחרים. בקופה המאוישת ישבה קופאית עם מסיכה שקופה צמודת מצח אך מוסטת כךפי מעלה. שאלתי ברוב חוצפתי "מדוע אינך שמה מסכה?" ונעניתי ברוגז ,"למה אתה מתעצבן?"
    גם בימים שגרתיים לא מצטיין הסניף בניהול תקין עם מלאי במדפים ועם שירות קופות אך היכן הרגישות של היום? ובמיוחד שידוע להם (מה שלא היה ידוע לי) כי בסניף כבר נכח חולה קורונה. המלצתי לכולם: אל תתקרבו לסניף שופרסל זה גם אם תישארו רעבים. בריאות שלמה לכולנו.

  3. תושב

    ואם החה אדם בסניף שהוא לא יודעה שהוא היה חולה ובלי תסמינים ואחריי כמה ימים בודקים ויש תשובה חיובית ? גם אם אתה מבקש לעשות בדיקהמלא ישר יבואו ויעשו לך צריך לחפור להם בלי סוף עד שתקבל בדיקה …

  4. הזלזול יהרוג

    אין הקפדה על כלום.
    חוסר אחריות בכל המגזרים העובדים בסופרים ובשאר המשק. זלזול בנגיף עד שיהיו אלפי הרוגים ואז אוחי יבינו שחייבים בכל סניף שבו בודאות היה חולה לבצע חיטוי מקיף ומסכות חובה.

  5. האמת בפרצוף - מדינת עולם שלישי שחושבת שהיא מעצמת היי טק

    לא בודקים חום בכניסות לסניפים
    לא מחייבים עובדים במסכות ומגן עיניים
    לא מחייבים עובדים בניקוי הידיות של עגלות הסופר אחרי לקוחות
    לא מחייבים עובדים בכיסוי ניילון על מוצרים פתוחים
    לא מחייבים כלום
    כי אנחנו מדינת עולם שלישי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר