מאפה זיו וקונדיטוריית שמו במרכז זיו (צילום: חגית הורנשטיין)
מאפה זיו וקונדיטוריית שמו במרכז זיו (צילום: חגית הורנשטיין)

חולה קורונה ביקר בקונדיטוריית שמו ובמאפה זיו

לפי אתר משרד הבריאות, אנשים שביקרו ביום ראשון שעבר, 29 במרץ, בשעות 16:35-16:05 בקונדיטוריית שמו ובמאפה זיו במרכז זיו נדרשים להיכנס לבידוד בשל שהייה של חולה קורונה מאומת בשני המקומות. עו"ד יוחאי שמו: "דברי עם משרד הבריאות, אני לא ממחלקת קורונה. ביי"

פורסם בתאריך: 5.4.20 14:53

אנשים שביקרו ביום ראשון שעבר, 29 במרץ, בקונדיטוריית שמו ובמאפה זיו במרכז זיו בשכונת נוה שאנן בחיפה בין השעה 16:05 לשעה 16:35 נדרשים להיכנס לבידוד, שכן בשעות אלה שהה בשני המקומות חולה קורונה מאומת – כך לפי אתר משרד הבריאות.

הבוקר (ראשון) פעלו שני בתי העסק הללו כרגיל. במאפה זיו תודרכו העובדים לא למסור מידע. הבעלים אלי אוחנה מסר בתגובה: "מאז 18 במרץ הכניסה לחנות חסומה על ידי שני דלפקים ואין כלל כניסת לקוחות לחלל החנות. הלקוחות נמצאים מחוץ לחנות ומקבלים שירות מעבר לדלפק, ונשמר מרחק של יותר משני מטר בין העובדים ללקוחות. כל המוצרים נארזים מבעוד מועד במפעל החברה, העובדים מחליפים כפפות בתדירות גבוהה, והמשטחים עוברים חיטוי באלכוהול מותאם למזון. בהתאם להוראת משרד הבריאות, העובד שהיה במשמרת נשלח לבידוד".

 

 

בקונדיטוריית שמו אמר אחד העובדים שהוא אמנם לא עובד קבוע בסניף זה, אך הוא יודע שהמקום עבר חיטוי.

עו"ד יוחאי שמו, מבעלי הרשת המשפחתית, זה בקשר לחולה הקורונה שביקר אצלכם.

"אין לי מושג על מה מדובר, תשאלי את משרד הבריאות".

האם משרד הבריאות נתן לכם הנחיות מיוחדות?

"אין לי מושג, דברי עם משרד הבריאות, אני לא ממחלקת קורונה. ביי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אורי

    לפי מה שרואים בתמונה בית המאפה זיו חסום ואנשים לא יכולים להכנס.

  2. רון

    התגובה של ההוא משמו מראה משהו לא בסדר. בושה. הם לוקחים כל כך הרבה כסף על המוצרים שלהם ואפילו לא טורחים לשמור על בריאות הלקוחות או לדבר בצורה מכובדת לתקשורת.

  3. כל נו"ש

    תבינו נוה שאנן הפכה שכונה חרדית. אין סיבה שבכל הריכוזים החרדיים תהיה הידבקות ובנוה שאנן והדר לא. זה ברור שיש מאות מקרים פשוט הם לא נבדקים כמעט בלתי אפשרי להגיע לבדיקה. יתפוצץ לנו בפרצוף כמו בני ברק

  4. קליש

    ההוא משמו רק שכח להסביר כי כל קונה נוגע בכמה מוצרים עד שהוא בוחר מה לרכוש כך שלא רק אלו אשר היו בחנות צריכים להיות בבידוד אבל היי לפחות יש עוגה מש(ה)מו או אולי אפילו מאוטומגזין

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר