שיחה בזום (צילום: Phil Noble, REUTERS)
שיחה בזום (צילום: Phil Noble, REUTERS)

יוזמה לערוך סדר המוני באמצעות אפליקציית זום

עמית כהן מרמת אלון הציעה למשפחתה ולחבריה לחגוג את הסדר ביחד באפליקציית זום, ואז הגיעה למסקנה שגם זרים יכולים להצטרף ופתחה את ההזמנה לכולם. עד כה הביעו כוונה להשתתף באירוע האינטרנטי 40 בני אדם. "נעשה סבב, ובכל פעם מישהו יקרא קטע", הסבירה כהן את אסטרטגיית האירוע

פורסם בתאריך: 5.4.20 17:41

עמית כהן, תושבת שכונת רמת אלון בחיפה, יוזמת מפגש המוני בליל הסדר באמצעות אפליקציית זום כדי שאף אחד לא יישאר לבד בחג בשל מגיפת הקורונה. היא פרסמה פוסט בפייסבוק שבו היא קוראת למשפחות ולבודדים להצטרף אל משפחתה בליל הסדר כדי לחגוג סדר שמח.

"אין סיבה שזה יהיה ליל סדר עצוב, צריך לדעת להפוך אותו לשמח", מסבירה כהן, "הצעתי למשפחתי המורחבת ולחברי לחגוג בסדר משותף דרך הזום, ואז חשבתי לעצמי למה שלא יצטרפו אנשים נוספים". לדבריה של כהן, אם לשניים, הסדר שהיא יוזמת מתאים לכולם -למשפחות עם ילדים, לזוגות ולמי שמתגוררים לבד.

המעוניינים להשתתף מוזמנים לפנות אל כהן בהודעה פרטית למסנג'ר, לציין את מספר הנפשות שישתתפו ולהשאיר טלפון נייד. כהן תצרף את המעוניינים לקבוצת ווטסאפ שבה היא תפיץ את הקישור לסדר בזום, וגם תשלח הגדה מקוצרת כדי שלילדים יהיה קל לקרוא.

 

 

"נעשה סבב, ובכל פעם מישהו יקרא קטע. גם נשיר ביחד ונלגום כוס יין", היא מסבירה, "בניתי את ההגדה כך שנוכל לשיר 'אחד מי יודע' לפני שנתחיל לאכול. באופן הזה, מי שירצה להתבודד בזמן הארוחה יוכל להתנתק".

עד כה נענו ליוזמה של כהן כ-40 איש, ובהם משפחות ויחידים. "ככל שיצטרפו יותר אנשים יהיה נחמד ושמח יותר", היא אומרת, "גם משפחות גדולות שחוגגות בכמה בתים מוזמנות להשתתף. אני רוצה שזה יהיה פסח שמח לכולם".

כהן גם מזמינה מתנדבים לעזור בהפקה, בארגון ובביצוע הסדר.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר