סוני פלייסטיישן (צילום: AP)
סוני פלייסטיישן (צילום: AP)

טורניר FIFA 2020 מהכורסה בבית

בחול המועד פסח יתקיים טורניר FIFA 2020 לבני נוער חיפאים שישחקו מבתיהם באמצעות הקונסולות שברשותם. את החסות לטורניר ייתנו החברה הכלכלית לחיפה וחברת סוני פלייסטיישן

פורסם בתאריך: 5.4.20 16:22

החברה הכלכלית לחיפה וחברת סוני פלייסטיישן ייתנו חסות לטורניר FIFA 2020 לבני נוער במהלך חול המועד פסח, שבו הם יוכלו לשחק מבתיהם.

בטורניר יוכלו להשתתף מי שמחזיקים בביתם קונסולת משחקים מדגם פלייסטיישן, ונוסף על כך תיפתח תחרות דומה למי שברשותו קונסולת X-Box. שלב המוקדמות בטורניר ייערך בימים ראשון ושני, 12 ו-13 באפריל, ושלב הגמר יתקיים ביום חמישי, 16 באפריל. הזוכים במקומות הראשונים יקבלו סט אוזניות לגיימרים וג'ויסטיקים מותאמים לקונסולות המשחקים שברשותם.

מהחברה הכלכלית נמסר כי מטרתו של הטורניר היא לאפשר לבני הנוער בחיפה, אשר מסוגרים בביתם בשל התפשטות נגיף הקורונה, לשבור שגרה ולקיים אינטראקציה עם בני גילם באופן ששומר על ההנחיות של משרד הבריאות.

 

 

סגן ראש העיר דוד עציוני, המשמש גם יו"ר החברה הכלכלית: "חג הפסח הזה הוא שונה מאוד מכל שנה אחרת, ואנחנו שמחים לתרום מעט כדי לאפשר לבני הנוער בעיר הפוגה משמחת ומאתגרת".

מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף: "בימי שגרה אנו בחברה הכלכלית פועלים לתחזק את האקו-סיסטם החיפאי ולייצר בעיר קהילה כלכלית חזקה שמשלבת בריאות, ביומד, הייטק ואקדמיה. מצאנו לנכון להירתם גם בחירום מכיוון שאנו מאמינים כי בימים כאלה יש לביטוי אקו-סיסטם משמעות כפולה בניסיון לתת כתף ולעזור בכל דרך. אנו שמחים על האפשרות שיש לנו לתרום במעט לשיפור מצב הרוח של בני הנוער בעיר והוריהם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר