צילה קליין ז"ל
צילה קליין ז"ל

"היא היתה קודם כל סבתא, אמא ואשה מדהימה"

צילה קליין נפטרה מקורונה הלילה בקריה הרפואית רמב"ם. בנה איציק קליין סיפר עליה: "היא היתה מורה לחינוך מיוחד שחינכה דורות של תלמידים וגרמה להם להרגיש שווים בין כולם. היא לא אהבה במיוחד את ליל הסדר ומצאה דרך לחמוק. נאהב אותה לעד"

פורסם בתאריך: 8.4.20 12:41

צילה קליין, בת 67 מהקריות, היא האשה שנפטרה מקורונה הלילה בקריה הרפואית רמב"ם.

בנה איציק קליין סיפר עליה: "היא היתה קודם כל סבתא, אמא ואשה מדהימה. היא היתה מורה לחינוך מיוחד עד שיצאה לפנסיה, חינכה דורות של תלמידים וגרמה להם להרגיש שווים בין כולם. תמיד חימם את הלב לשמוע שיחה שהיא היתה מקבלת מתלמיד לשעבר שמודה לה. אמא היתה אשה נפלאה וטובת לב. הידע והכישורים שלה באו לידי ביטוי בשיחות ובאהבה שהרעיפה על הנכדים".

 

 

"תמיד מחייכת", הוא הוסיף, "גם במיון, ברגעים האחרונים, היה חיוך על פניה. תמיד רוצה לעזור – לא רק למשפחה שלה אלא לכל מי שהיא היתה יכולה. לצערנו, לאחרונה חלה הידרדרות במצבה, עד אתמול. היא לא אהבה במיוחד את ליל הסדר ומצאה דרך לחמוק. נאהב אותה לעד".

"אנחנו רוצים להודות לצוות הרפואי בקריה הרפואית רמב"ם שעשה כמיטב יכולתו להציל את אמא ולעבודות הסוציאליות שליוו ותמכו בנו בזמן זה. נוסף על כך אנחנו רוצים להודות לצוות הרפואי ולעבודות הסוציאליות במרכז הרפואי בני ציון על הטיפול באבא שמאושפז שם כעת".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מישהי שזוכרת ולא תשכח

    כאמא לשני ילדים בעלי צרכים מיוחדים, צילה היתה בעיניי עוד מילדות (אז הכרתי אותה בבית ספר ביאליק כשהיתה מורה לחנ"מ), אישיות מלאת חמלה, סבלנות ואהבת אדם באשר הוא. ממש אבדה. תנחומים למשפחה.

  2. בני 1

    אל תספרו לי על צוותים סוציאלים ורפואיים ועל מנתחים ברמבם,בבקשה.עברתי ניתוח מעקפים שם.הם כולם מלאכים פשוט מלאכים.תודה לכם ,נשיקות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר