מרינה קוגן
מרינה קוגן

רוקדים בחל"ת: מרינה קוגן כובשת את הרשת

בכל שני, רביעי ושישי רוקדת מרינה קוגן לייב בדף הפייסבוק שלה וסוחפת אחריה עדת מעריצים שמצטרפים אליה מכל רחבי העולם. "אני שמחה שהריקודים עוזרים לאנשים להתנתק מהדאגות", היא אומרת, "הייתי רוצה שכמה שיותר אנשים יצטרפו אלי". גם בערוץ הטלוויזיה הציבורי ברוסיה התרשמו

פורסם בתאריך: 11.4.20 08:50

לפני שלושה שבועות החליטה מרינה קוגן, קוסמטיקאית בחל"ת משכונת נוה שאנן בחיפה לרקוד מול המצלמה ולשדר את הריקודים בדף הפייסבוק שלה. היא קראה לפעילות "רוקדים בחל"ת ונגד וירוסים" ובשבועיים הראשונים רקדה בכל יום בשעה 11:00 בבוקר.

"בשידור הראשון התרגשתי מאוד", מספרת קוגן, "אני עושה את זה כי אני רוצה להעלות את מצב הרוח של מי שנמצאים בבית, וזו הדרך שלי להעניק תמיכה. רציתי להיות בתנועה ולא לעשות את זה לבד, אז עשיתי לייבים בפייסבוק כדי שעוד אנשים יצטרפו אלי".

קוגן עלתה לארץ עם בנה לפני 20 שנים מסיביר שברוסיה. במקצועה היא מאמנת התעמלות אמנותית ומדריכת אירובי. את היוזמה שלה היא פרסמה בכמה קבוצות פייסבוק, ואחרי שבוע וחצי של ריקודים היא החלה להרגיש את ההשפעה של הרשת. "אנשים כתבו לי שכיף שאני מחזקת אותם וגורמת להתנתק מחדשות", היא אומרת, "לפי התגובות הבנתי שזה מעניין את האנשים ושזה באמת עוזר".

אל הריקודים הצטרפו חבריה מרוסיה, מסרביה ומארצות הברית, ואפילו אביה בן ה-82 מסיביר. קוגן הבינה שאנשים עוקבים באדיקות אחרי הסרטונים שלה, כאשר פעם אחת זיהו כמה מהם שמצב רוחה שפוף. "לאחר שדיווחו בחדשות על הנפטרים הראשונים מווירוס הקורונה בארץ, רקדתי בלי חיוך ובלי מצב רוח, והצופים שאלו אותי למה אני לא מחייכת", היא מספרת, "אנשים אמרו לי שאני נותנת להם כוח, ואז הבנתי כמה חשוב שיראו אותי עם חיוך".

 

 

 

קוגן לא יצאה מהבית כבר ארבעה שבועות, ולפני כל שידור היא משקיעה בהופעתה החיצונית. "לוקח לי כשעה להתארגן", היא מסבירה, "אני צריכה להיראות ברמה כדי להופיע מול אנשים. אני מתאפרת ומתלבשת יפה".

ביום חמישי היא סיפרה על "רוקדים בחל"ת" בתוכנית אירוח אקטואלית ברוסיה 1 – ערוץ השידור הציבורי הרוסי, והמנחה הקפיד להציג אותה כמרינה קוגן מחיפה. "חשוב שבזמנים אלה תהיה עזרה הדדית", היא מסכמת, "אני שמחה שהריקודים עוזרים לאנשים להתנתק מהדאגות. ספורט זה החיים שלי, וריקוד מעלה את מצב הרוח ומשחרר מאנרגיה שלילית. זה לא דורש להיות בכושר או להשקיע מאמץ פיזי גדול. הייתי רוצה שכמה שיותר אנשים יצטרפו אלי וירקדו ביחד איתי".

ניתן להצטרף לריקודים בימים שני, רביעי ושישי בשעה 11:00 בדף הפייסבוק של מרינה קוגן.

 

מרינה קוגן בתוכנית הטלוויזיה ברוסיה, כשלצדה רוקדים אביה בסיביר וחבריה בסרביה

מרינה קוגן בתוכנית הטלוויזיה ברוסיה, כשלצדה רוקדים אביה בסיביר וחבריה בסרביה

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דניאל קאהן

    כל הכבוד לגברת קוגן ביחד נעבור את הקושי הזה תודה מרימה קוגן מאחל לך בריאות ואושר וגם עושר

  2. מרגש ומקסים.

    כמה אופטימיות, נהדר.
    בארץ לא יכלו לראיין אותה כי מחפשים רק דברים שליליים, החמוצים לא מצאו פה מה חמוץ.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר