מכולות הקירור עם הביצים שנפרקות בנמל חיפה (צילום רחפן: ארז סימון, גיאודרונס)
מכולות הקירור עם הביצים שנפרקות בנמל חיפה (צילום רחפן: ארז סימון, גיאודרונס)

משלוח של מיליוני ביצים הגיע לנמל חיפה

האונייה "PAOLA" של חברת הספנות אדמירל פורקת כעת בנמל חיפה 7,188,480 ביצים שהגיעו מאוקראינה. המשלוח הגיע ב-16 מכולות קירור גדולות, כשבכל מכולה יש 1,248 ארגזים ובכל ארגז 360 ביצים, כך שבכל מכולה יש 449,280 ביצים

פורסם בתאריך: 16.4.20 09:38

7,188,480 ביצים שהגיעו הבוקר (חמישי) מאוקראינה נפרקות בשעה זו בנמל חיפה. המשלוח הגיע באונייה "PAOLA" של חברת הספנות אדמירל ב-16 מכולות קירור גדולות. בכל מכולה יש 1,248 ארגזים ובכל ארגז 360 ביצים, כך שבכל מכולה יש 449,280 ביצים.

סמנכ"ל התפעול בנמל חיפה דוד כהן: "בכל יום נפרק ציוד חיוני אחר בנמל חיפה. אנחנו עושים כל מאמץ לסייע לגופים שמביאים לישראל מוצרים חיוניים בימים אלה – ציוד רפואי, חומרי גלם לייצור ציוד מגן וגם מזון כמו מיליוני הביצים שנפרקות כעת. אנחנו גם ממשיכים להיות נמל הייצוא של ישראל ומאפשרים לכל המפעלים שקיבלו אישור להמשיך ולהפעיל את קווי היצור לשלוח את הסחורה שלהם לרחבי העולם. בימים קשים אלה מבחינת תעסוקה, המשך הייצור והייצוא הוא חיוני למשק, ואנו מבינים את האחריות שלנו להמשיך ולתת שירות מסביב לשעון".

 

 

כרמל שירותי ספנות, סוכניה של חברת אדמירל הטורקית בישראל: "מתחילת משבר הקורונה בארץ היה חשש ממחסור במוצרים מסוימים. המחסור בביצים טריות תפס מקום חשוב גם בשיח הציבורי והפוליטי. פעלנו כבר מלפני כמה שבועות לשיתוף פעולה עם הגורמים המייבאים, מרגע שניתן להם אישור. אנו שמחים לראות את הנפח הגדל שמגיע לגיבוי השוק הישראלי בעת צורך. זו גאווה להיות חלק משרשרת האספקה בזמנים אלו".

 

האונייה "PAOLA" פורקת את משלוח הביצים בנמל חיפה (צילום רחפן: ארז סימון, גיאודרונס)

האונייה "PAOLA" פורקת את משלוח הביצים בנמל חיפה (צילום רחפן: ארז סימון, גיאודרונס)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גיא

    אין מספיק תרנגולות בארץ כדי שנוכל כולנו להתעלל בהן, לכלוא אותו, לקטום את מקורן, ולגרוס את האפרוחים שלהן – אז אין ברירה אלא להתחיל להתעלל בתרנגולות בחו"ל.

  2. דניאל קאהן

    זה ממש חסר אחריות.המצב בקורונה באוקראינה הוא חמור ביותר המגיפה פרצה אלפי מתים רופאים שחלו נאלצים לשלם מכיסם כספים בדולרים על אישפוז ועוד תשלום נוסף על תרופות אנשים רעבים ללחם ומביאים לכאן ביצים מאוקראינה מבלי ליבדוק את המצב ממש חסר אחריות של המדינה.אני לא ארכוש ביצים בכלל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר