משפחתו של גבריאל אברהמי חוגגת לו יום הולדת 100 (צילום: צלילה רצין נוריאל)
משפחתו של גבריאל אברהמי חוגגת לו יום הולדת 100 (צילום: צלילה רצין נוריאל)

מרפסת רומיאו ויוליה של בית הדיור המוגן

בבית הדיור המוגן ראשוני כרמל בחיפה חיפשו דרך יצירתית לאפשר לגבריאל אברהמי לחגוג את יום הולדתו ה-100 עם בני משפחתו. כך נולדה מרפסת המפגשים, או בכינויה מרפסת רומיאו ויוליה, שבה מתאפשר לבני המשפחות להיפגש עם הדיירים

פורסם בתאריך: 20.4.20 13:35

גבריאל אברהמי, אשר מתגורר בבית הדיור המוגן ראשוני כרמל של ארגון עולי מרכז אירופה בשכונת אחוזה בחיפה, חגג יום הולדת 100. בני משפחתו רצו מאוד לחגוג איתו, אך ידעו שלא יוכלו לעשות זאת בשל המגבלות שהוטלו על בתי הדיור המוגן ועל בני הגיל השלישי כדי למנוע את התפשטותו של נגיף הקורונה. המשפחה פנתה למנהלת הבית צלילה רצין נוריאל וביקשה ממנה למצוא פתרון יצירתי על מנת לחגוג בכל זאת את יום ההולדת העגול.

בראשוני כרמל נרתמו למשימה, הכשירו מרפסת בקומה הראשונה של הבית וקראו לה מרפסת המפגשים או מרפסת רומיאו ויוליה, שבה יוכלו בני המשפחות להיפגש עם הדיירים. אברהמי היה זה שחנך את המרפסת ביחד עם בני משפחתו, שהגיעו מצוידים בשלטים ובבלונים לחגוג את יום הולדתו ה-100.

בראשוני כרמל ראו כי טוב, ומעתה משמשת המרפסת לקיום המפגשים של דיירי הדיור המוגן עם משפחותיהם. הדיירים נרשמים למפגש במרפסת ומשריינים מקום ומועד לפגישה עם יקיריהם, והכל כמובן בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר