אייל גולן (צילום: תומר אפלבאום)
אייל גולן (צילום: תומר אפלבאום)

ביקורת קשה על העירייה: "אייל גולן הוא קו אדום"

הפגנות מתוכננות ביום ראשון מול בניין עיריית חיפה ומול אולפני רשת בעקבות הפרסום שלפיו תשלם העירייה כ-100,000 שקל תמורת קיומו של המשדר המרכזי של ערוץ 13 בערב יום העצמאות בחיפה בהשתתפותו של אייל גולן. ארגוני הנשים זועמים, וגם נעמה לזימי מסיעתה של עינת קליש רותם רותחת

פורסם בתאריך: 23.4.20 19:54

ביקורת קשה מופנית כלפי עיריית חיפה וראש העיר עינת קליש רותם מאז שהתברר כי העירייה תשלם סכום הנאמד ב-100,000 שקל תמורת קיומו של המשדר המרכזי של רשת (ערוץ 13) בערב יום העצמאות בחיפה. המשדר יצולם בנמל חיפה ויועבר בשידור חי, ובמסגרתו יתקיימו הופעות של אייל גולן, עומר אדם, נסרין קדרי, מרינה מקסימיליאן בלומין ושלישיית מה קשור. לפי גורמים בעירייה, הסכום שישולם לרשת מהווה כעשרה אחוזים מעלותו של המופע.

בדף הפייסבוק של העירייה עלו תגובות נזעמות של תושבים. איילת צור כתבה: "בושה שאת כספי התושבים תיתנו כדי לממן הופעה של אייל גולן במקום לדאוג לעסקים ועמותות בפורט בחיפה". עינב סבח היתה חריפה יותר: "תתביישו שאתם נותנים יד ובמה לאיש כזה. העיקר שיש לנו אשה בראשות העיר. פשוט בושה". ונטליה בוריסוב התרעמה: "מעניין ששני הזמרים המדוברים, שלא סובלים ממחסור בכסף, לא מציעים לעשות מחווה ולשיר בחינם. הם יקבלו סכום מטורף שאפילו עשירית ממנו זה סכום שיכול לסייע לנזקקים. למה לא שאלו את התושבים אם הם רוצים את זה? אין יותר על מה להוציא כסף?".

בדף הפייסבוק של איגוד מרכזי התמיכה לנפגעות ולנפגעי תמיכה מינית נכתב: "ביזיון!!! בזמן המשבר עיריית חיפה 'חוסכת' על התושבים אבל משקיעה באייל גולן שנתבע על ניצול מיני. הפגנה לביטול הופעת יום העצמאות של אייל גולן תתקיים ביום ראשון בשעה 12:00 מול אולפני רשת בדרישה 'בטלו את חגיגת העצמאות עם אייל גולן – ניצול מיני הוא לא גאווה לאומית!'".

עוד נכתב בפוסט: "העירייה משתתפת במימון הופעת יום העצמאות של גולן בערוץ 13. כן, אותו ערוץ שבו שודר רק בקיץ תחקיר שמתאר בין השאר דברים שעליהם גולן נתבע כעת בתביעה אזרחית – כיצד 'קיבל' מין אוראלי מקטינה ביום הולדתה ה-17, 'ביקש' מצעירה אחרת לבצע מין אוראלי בנהג שלו, הזנה נערות, גרם להן 'לפנק' במין את החברים שלו, והיה הציר שסביבו נע מפעל ה'פותמוביל' המפואר. זה 'הגיבור הלאומי' שבו עיריית חיפה משקיעה את הכסף של התושבים והתושבות. את הבושה הזאת חייבות וחייבים לעצור. בואו להפגין איתנו ביום ראשון לביטול ההופעה".

מארגון אשה לאשה נמסר: "אנחנו קוראות לגברים ולנשים להגיע אל מול בניין העירייה ביום ראשון בשעה 14:00 ולהביע את מחאתנו על הודעת העירייה שתממן הופעה של אייל גולן. לצערנו, זו לא הפעם הראשונה שבה אנחנו עומדות לקראת יום העצמאות מול עיריית חיפה בדרישה לא לממן הופעה של גולן. אנחנו ממש לא מבינות למה צריך לחזור על כך שוב ושוב כאשר יש קריאה ברורה מאוד של תושבות ותושבים של חיפה שהם לא רוצים שכספי המסים שלהם יממנו אדם כמו גולן. אנחנו רוצים שישתמשו בכספים אלו לרווחה של אנשים שצריכים באמת עזרה ולא להופעות כאלה".

 

 

ביקורת כלפי המהלך של העירייה הגיעה גם מבית. חברת מועצת העיר נעמה לזימי – חברת סיעת חיים בחיפה של ראש העיר – כתבה בפוסט בפייסבוק: "אומר משהו מדם לבי, שמאוד לא פשוט לי לומר, אבל האמת שלי מחייבת את הדברים האלו. ברור לי שההצעה מערוץ 13 לשדר את המשדר המרכזי של יום העצמאות בחיפה היא מפתה. האמנים הכי 'נחשקים' ללא עלות לרשות, וכמובן עם יח"צ חלומי שיכול לסייע רבות. ברור לי למה נכון להסכים עקרונית להצעה כזו. אבל אחד מהאמנים שם הוא אייל גולן. אייל גולן הוא קו אדום חינוכי-חברתי, והיינו צריכים להטיל עליו וטו. אני יודעת שלא היה סיכוי שנביא אותו במימון עירוני. אבל במה זו במה. כמו כן, ערוץ תקשורת שבוחר לפרנס את האמנים העשירים ביותר ולא לחלק יותר עבור אלו שקורסים היום, מפעיל שיקול דעת מעוות ומנקר עיניים פי כמה. ועל אחת כמה וכמה – מקומם משרד התרבות, שבעת קריסת מוסדות התרבות, האמנים וכל עולם הרוח והאמנות, לא מסב משאבים להציל את עמודי התווך הרוחניים של המדינה במקום. התחקירים מלפני שנה של אורלי וגיא ושל רויטל חובל אמורים להיות עבורנו מצפן מוסרי עיקש, ולא משנה רמת הפופולריות וסוללת היח"צ של האיש הזה. אני רוצה שהבת שלי תגדל בעולם שבו לא ייתנו לגיטימיות למי שדרכם נעשו פגיעות מיניות בנערות. מתהפכת לי הבטן מזה. הלוואי שלא ייתנו לו מקום על הבמות שלנו, לא בחג הלאומי, לא בחיפה ולא בכלל".

יצוין כי מוקדם יותר היום (חמישי) הודיעה קליש רותם כי בערב יום העצמאות לא יתקיימו מופעי זיקוקים וכי התקציב שתוכנן לשם כך יוסב להגדלת הסיוע הכספי לניצולי השואה בחיפה.

"גם בחיפה לא יהיו זיקוקים השנה (ויחד עם זאת אירועי יום העצמאות יהיו מיוחדים ומרגשים, תחת הנסיבות)", כתבה קליש רותם, "ימים אלה שינו לכולנו את סדרי העדיפויות. הסכום שהוקצה לזיקוקים השנה (והוא לא סכום קטן בגלל המבנה הפיסי של העיר) יוקדש לניצולי שואה. לפני מספר שנים הם פנו אלי וביקשו מקום. מעון. הם רוצים להיפגש ולקיים אירועים וטקסים, ונמאס להם להתחנן. הם רוצים לנהל את הזמן ואת הצרכים שלהם בכוחות עצמם. היום הודעתי על הנעת הפרויקט. תקציב הזיקוקים יוקדש להם ויעלה כבר בישיבת ועדת הכספים הקרובה".

גורמים בעירייה מצביעים על כך כי דווקא כעת, בשל מגבלות התנועה שעליהן הודיע משרד הבריאות, הרייטינג של השידור יהיה גבוה מאוד, וכי חיפה תקבל חשיפה בקרב מיליוני צופים. לדבריהם, כבר עתה זוכה העיר לחשיפה בזכות הפרומואים לקראת המשדר, וחשיפה זו תתרום לחיזוק התדמית התיירותית של העיר שאותה מבקשים בעירייה לעצב, ותשמש מנוף לתיירות פנים ארצית עם סיום משבר הקורונה.

לפי התכנון, קליש רותם תישא דברים במהלך השידור החי. המופע יצולם ברציף המערבי הנמל, בקו ישר לגנים הבהאיים. בנמל סירבו להתייחס להסכם ההתקשרות עם ערוץ 13.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

53 תגובות
  1. אורלי

    טרור פמנסטי קיצוני !
    בגלל זה אין תרבות בעיר שלנו … בעיה גדולה .
    מחכים לאייל כבר שנים

  2. טל

    לא הבנתי את הטמטום. עומר ואייל לא מקבלים שקל….
    רוצים לעשות לתושבים כאילו חגיגות

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תיסתמו את הפיות שלכם מגעילים קנאים שלוחים כולכם זבל אחד גדול לכו תוכלו חרא זבלים בן אדם נשוי עוד מעט תינוקת בדרך יש לא ילדים גדולים וככה אתם פותחים את הפה שלכם מגעילים הלוואי תיסבלו כול חייכם לא מיתביישים יש לכם פה מסריח והסירחון יוצא החוצה תמותו והוא יופיע אין זמר כזה בארץ וגם לא חהיה

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נעמה לזימי כהרגלה צבועה..עם אומן ערבי שונא ישראל מוצהר אין לה בעיה…מיותרת במועצה עם אפס עשיה

  5. יעקב

    אנחנו כזן מיוחד עלי אדמות צריכים לפרגן לתת לעודד ולדאוג לאנשים אומנים וסתם לבני האדם שבינינו שעדיין הם אנשים ישרים מוסריים וכו', אישית אני מאוד אוהב את השירים של אייל גולן אבל המצפון הוא כמו הצל שלנו ולעולם נחיה איתו,חג עצמאות שמח לכל אזרחי ישראל.

  6. זעזוע

    הבהמה שהגיב שתי תגובות מעל הוא הוכחה לכך שחייבים להחזיר את מערכת החינוך בהקדם האפשרי. פני הדור כפני הקומנדו.

  7. חיפה לחיפאים

    חיפה שייכת לחיפאים יש מספיק אומנים מחיפה וגם עובדים מחיפה שיכולים לעבוד בעירייה לא צריך חיזוק מבחוץ

  8. אייל גולן חצה קווים אדומים

    אייל גולן חצה קווים אדומים עם מסיבות הסמים והקטינות. מבחינתי, big no no, ,ועוד לוקח 100000 שח על זה???? ממש אבל ממש לא.

  9. שירה

    בושה למקבלי ההחלטות בעיר ,במקום שידאגו להסעות הולמות לילדי החינוך המיוחד , ולנתב את הכסף לאוכלוסיות חלשות , רוצים לתמוך בכל מיני זמרים הזויים, אחד קרוב משפחה של קליש , והשני חבר שלשובר , ממשל לא תקין , מצטערת שבחרתי בקליש .

  10. שרון

    גולן מעולםלא הורשע, מי אתם שתקבעו עובדות שלא היו? מה אתם עושים לו בית משפט שדה? מקווה שיתבע אתכן על דברי הרוע שלכן.

  11. אמיר

    לפני מספר חודשים היה פיצוץ על פרשת אייל גולן ששותפיו משכו עבורו קטינות מהופעות לזנות איתו כי העריצו אותו. וכמובן שכל החברים עשו עליהן חינגות והן עוברות מליון ידיים שהן קטינות!!! וגם אייל גולן משחק אותה שלא ידע שהן קטינות. בושה שהוא עדיין מסתובב רק כי המארגן ואבא שלו לקחו על עצמם הכל בטח הוא משלם למשפחות שלהם כל חודש כהוקרה שהם הוקרבו קורבן בשביל שהוא ימשיך לעשות בוכחטות על חשבון המדינה והעם

  12. מעבירים ערוץ בחיפה

    פופוליזם זול של עינת קליש. אישה שלא מפספסת הזדמנות לפרסם את עצמה. איך בדיוק תכנית מצולמת, חד פעמית, שבמסגרתה יופיעו אייל גולן ועומר אדם, מסייעת לעידוד תיירות הפנים לחיפה? ואיזו תיירות בדיוק קליש מתכוונת להביא לחיפה – צליינים מקפריסין? אולי חרדים מבני ברק? ואיך בדיוק שני אנשים כמו אייל גולן ועומר אדם תורמים לתיירות הפנים לחיפה? הפוך קליש, הפוך. התרומה של שניים אלה היא בדיוק הפוכה. אם המשדר מסייע במשהו הרי שזה ליחסי הציבור של ראש העיר חיפה. ראש עיר הזויה שגורמת נזק תדמיתי עצום לחיפה. בזבוז כספי ציבור על שני אומנים שנויים במחלוקת ולא ממש נזקקים, שני אמנים שמעורבים בפרשיות קשות של ניצול קטינות והעלמת הכנסות, אז מה הקשר בין הופעה של שני זמרים מהיקרים בארץ וקידום תיירות הפנים לחיפה? התשובה: ראש העיר וממלא מקומה, מחזיק תיק התיירות בעיריית חיפה. שניהם בדיחה עצובה. יש להפסיק לאלתר את ההפקרות הכספית של ראש העיר וממלא מקומה שנוהגים בתקציב העיר כאילו הוא התקציב הפרטי שלהם. עינת קליש רוצה להופיע בטלויזיה? שתשלם מהמשכורת שלה ולא מהמיסים שלנו (אה… זה בעצם אותו הדבר). מצעד הבזבזנות הראוותני של ראש העיר חייב להיפסק. לא לשלם לאמנים ולא לשלם עבור הופעה בת שתי דקות של ראש העיר בטלוויזיה. זמן לחיסכון, לצניעות, לגילוי מנהיגות, שלצערינו לא קיימת היום בחיפה. במקום לסייע לאנשים שאין להם פרוטה, ראש העיר מסייעת לאנשים שיש להם מליונים, ובעיקר מסייעת לעצמה. בושה וחרפה. תושבי חיפה בואו נגיד ״לא!״ להופעה. האם עיריית חיפה צריכה לממן הופעת אמנים בטלוויזיה במשדר יום העצמאות? האם יש לנו עיר משגשגת, עם רחובות נקיים, עיר בטוחה שאין בה חזירים, ושכל תושביה חיים ברווחה כלכלית, וכבר אין מה לעשות עם הכספים? תחשבו על זה, מה המסר לתושבים? לחם ושעשועים להמונים. בשעה שראשי ערים אחרות בארץ מגלים אחריות ומפנים תקציבים לטובת תושבים שנפגעו מהמשבר, ראש עיריית חיפה ממשיכה בסדר העדיפויות ההזוי שלה לטובת יחצנות וכמה דקות של תהילה מפוקפקת בטלויזיה הממלכתית. בתקופה בה אלפי משפחות בעיר מצויות בקריסה כלכלית, עדיף היה להפנות את הכסף לטובת תמיכה בעסקים ומתן סיוע לקשישים ולנזקקים. בתקופה שבה אלפי אנשים בעיר איבדו את מקור פרנסתם ובעלי עסקים נאבקים כדי לשרוד, ראוי לחגוג עצמאות ביתר מתינות וצניעות. 100 אלף שקלים (ואולי יותר, הרי אצל קליש אין אף פעם שקיפות מלאה), ראוי היה שישארו בקופת העיר הריקה לטובת אתגרים כמו סיוע לנזקקים, שיקום הכבישים המתפוררים, נקיון רחובות העיר המלוכלכים, וטיפול בבעיית החזירים (ולא קליש, כולם מלבדך מבינים, שהפתרון לבעית החזירים לא יבוא ממינוי אקולוגית בשכר מנופח של עשרות אלפי שקלים…) בתקופה של מציאות כלכלית קשה לעסקים ולתושבים, ראוי היה לעשות שימוש מושכל יותר, חסכני ולא בזבזני, בתקציב העירוני. במצב הנוכחי, כל הוצאה כספית מהקופה הציבורית צריכה להישקל היטב ולהיות מופנית למטרה חיונית. קליש, תקציב העירייה הוא לא התקציב הפרטי שלך! ראוי שתנהגי באחריות ותשמשי דוגמא – חיובית ולא שלילית כמו זו שאת מהווה. כיצד אנחנו, תושבי חיפה, יכולים להביע מחאה? אנחנו יכולים להחרים את המופע. אין לנו שום סיבה לצפות בעוד מופע נלעג של ראש עיר מתנשאת, מנוכרת, מנותקת מהציבור. ראש עיר שמנסה לגזור קופון ולנצל את המצב לטובתה. אז בשעה שעינת קליש תתעסק בנושאים הרי גורל כמו איך מצטלם הפן שעשה לה מעצב השיער הפרטי שלה, או איך האודם המוגזם על השפתיים עובר מסך בערוץ 13, אני לא אהיה שם לצפות. בערב יום העצמאות אעדיף לצפות במשדרי החג של ערוץ 12 ושל כאן. בתקווה שתושבים רבים בחיפה יעשו כמוני ויצביעו עם השלט. עד כאן. קליש, הציבור החיפאי קץ בך! לראות אותך בטלוויזיה? לא, תודה. די לנו בקלישאות החבוטות עד זרא שאת מפרסמת חדשות לבקרים בדף הפייסבוק שלך, אז עכשיו גם בטלויזיה? ועוד בחג? לא ולא, תודה. מעבירים ערוץ בחיפה.

  13. א

    בושה וחרפה שהפנים שלו מייצגים את המדינה שלנו. זה שלא הורשע פלילית לא פוטר אותו ממחיר ציבורי על מעשיו הבזויים

  14. א

    לא צריך את אייל גולן בחיפה. לא לצפות בערוץ 13. מהיכן לעירית חיפה הכסף לבזבז על שטויות בתקופה כזו

  15. רוני

    הוא הודה בכל המעשים שהאשימו אותו רק "לא ידע" שהן מתחת לגיל שבע עשרה…התממות של פדופיל…

  16. מזל

    בושה וחרפה לכול הנשים הקנאיות האלה שסתם מלכלכות על אייל גולן המופע הוא בתרומה ואנשים אוהבים אותו כי הם קלטו שכול התקשורת שמאלנית בקיצון

  17. חח

    חיפה היא לא עיר של הקברניט שלה הפותמוביל!
    איש דוחה שניצל צעירות הרוסות.

  18. נורמלי

    מפרגן לאייל ועומר זמרים ענקים. רחוק מזה אני מתנגד לתקוף את אייל בגלל הלחץ הפמניסטי. בקשר לעירית חיפה , בזבוז כרוני התרגלנו, לזריקת כספים לההדרת שמה של קליש, הכושלת והסופר בזבזנית.

  19. יוסי בן מוחה

    אייל גולן לא הורשע
    הצדק איתו זמר מספר 1
    אנשים קנאים ועלובים מחפשים אותו כל הזמן .

  20. אסתי

    למה בכלל לקחת אמן חיצוני ויקר ואת אייל גולן בפרט שרוב הציבור דוחה אותו ולא לקחת אומנים מקומיים שממש לא חסרים שיעשו שמח ברחובות השכונה בזום או בהופעות מקומיות כשהאזרחים במרפסות
    הגיע הזמן שראשת העיר תהיה קשובה לאזרחי העיר !!!

  21. רן

    שורפים את התקציב על מוזיאוני חיפה
    מיליוני שקלים על הוצאות אחזקה ללא אחזקה למוזיאונים מוזנחים מלוכלכים לא בטיחותיים

  22. הצופה החיפאי

    לדעתי אין כאן צורך להשקיע בהסקת מסקנה אקדמית גבוהה במיוחד! במחוזותינו מלמדים אותנו בפשטות , שהתרבות המוזיקלית כיום נמדדת יותר עפ"י "מי ממלא קיסריה" ולא עפ"י בחירת רפרטואר מוזיקלי משותף מתאים אחר או שמתבקש גם ע"י ציבור אחר! ומיותר לציין שקיימים מן הסתם ,עוד כמה רפרטוארים ערבים לאזן……., והם לא מה שדעת יחיד מסוימת מחליטה עבור כלל ציבור גדול. ולחיפה מי שלא זוכר יש כמה הרכבים ותזמורות מוזיקליות ברמה מקצועית ובתקציב ובעלות שפויה!!!! , וליום העצמאות ה72 במצב המסוים בו אנו נמצאים היום , חיפה צריכה ומחויבת לנגן את המוזיקה המקומית !!!

  23. רומי

    אין ולא יהיה כמו אייל גולן!! זה איילל גולןןןן נראה פה למישהוווו שהוא צריך לנצל קטינות.. אולי הן ניצלו אותו!! אם תרצו ואם לא וגם אם תפגינו מול השמיים של אלוהים הוא היה עודנו וישאר הזמר מספר אחת במדינה!!!

  24. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המגיב שאומר שעושים על איל עליהום שיתביש מה קשור לנשוי עם היו עושים דבר כזה בבת שלו או באחותו ניראה מה היה אומר. מספיק כול השנים אומנים קיבלו הרבה כסף עבור ההופעות שלהם פים אחת שיתרמו למדינה הנפגנה ביום א מוצדקת יש כוח

  25. גובלין

    בושה איך אתם מדברים על אייל גולן שרוצה המון למען החברה קיצוניים שכמותכם וואל הוא מספר 1 הוא תמיד נשאר במקום הראשון כלשדרות עובדים לצידו של אייל גולן‏jeff lynne

  26. Rנב חיפאי

    שני זמרים עם מוזיקה מעאפנה.
    לאחד קול יפה (איל), אבל התנהגות בעייתית.
    לשני סתם קול מעצבן (אדם).

  27. אזרח ותיק

    משעשע להשוות את תגובות "לא הורשע" הקשורוח לאייל גולן לעומת העדרן כשכותבים על בנימין נתניהו.

  28. סוזאן חולון

    אני כתושבת חולון מציעה לכם לעשות הפגנה ליד ביתו של ראש העיר. זה כסף שלכם. יד סמרים טובים יותר איתי לוי הפרויקט של רביבו. תנו פרנסה לאומנים דלא מתפרנסים. ראשי עאים חלאות עושים תחרות מי יבזבז יותר את כספינו.

  29. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עזבו את אייל גולן יש מלא זמרים סוטים שעליהם אתם בכלל לא מדברים

  30. תרצה

    אני לא חיפאית. אך אינני מיתממת. ואתם?
    מה לא ברור כאן?
    הכל כסף ורייטינג.
    הדייסה שרשת 13 בחסות אורלי וגיא בישלו אוכלים אותה היום קרה ,קשה ולא מתוקה.
    גם נבחרי הציבור מבינים את כללי המשחק.
    ואני בכלל מעריצה של אייל

  31. משה משה

    פמיניזם קיצוני ומחליא,נשים מכוערות וממורמרות,הנשים הכי עלובות שיש על פני כדור הארץ,רובן המכריע רווקות מבוגרות בלי ילדים,חלקן לסביות מתועבות…..אייל גולן המלך!! תמשיך לשמח,תמשיך להצליח ואל תתייחס לרעשי רקע מנשים עלובות..ואגב אני בטוח שכל אחת מאותן נשים לא הייתה מתנגדת לאיזה סטוץ עם אייל

  32. בתי

    תתבישו אייל יויע על אפכם וחמתכם..מה אתם חושבים וחושבות שכל פעם תבואו להפגין וייכנעו ללכם..הבן אדם לא נשפט לא נפתח נגדו תיק..מי אתם? אתם לא אוהבים את המוסיקה שלו ..תחליטו מה מפריע לכם אם זה בחינם אז הכל בסדר? תתביישו תנילו לבנאדם!

  33. דנה דן

    שינאה בשם הפימניזם שקר גס מכוער ומיותר
    אייל הינו אחד הזמרים הכי ראויים שיש הן באשיות ובנתינה האין סופית
    השינאה של הצד המכוער של החיים שלנו
    מסית ומתרץ על כל אחד שמזוהה עם צד מסויים של המפה הפוליטית
    וכן פוליטקה שפלה וקטנה
    איין אתה הכי ראוי להופיע בפני העם ובחיפה
    שיש שחושבים שהיא שייכת לאוכלוסייה מתנשאת שחצנית צינית ומכוערת

  34. דורית א.א.

    כל הכבוד לראשת העיר על היוזמה הברוכה בצל מגיפת הקורונה. לכל המלינים ובעיקר המלינות, אייל גולן לא הואשם ולא הורשע בשום עבירה ודי לטרור הפמיניסטי הצבוע. צפו בערוץ 13 ביום העצמאות ותהנו ממופע טוב עם אמנים מהשורה הראשונה. שוב, תודה לראשת העיר על היוזמה הברוכה.

  35. גל

    התודות לא צריכות להינתן לראש העיר שלנו אלא לערוץ 13
    ותפסיקו כבר עם העליהום על אייל גולן. בכוח אתם רוצים להפיל אדם חף מפשע? מה נסגר?
    כל המתלהמים ובעיקר מתלהמות הם הכוחניים הכי חסרי תרבות שיש.

  36. סיגל

    קליש רותם לא מצאת את מי להביא רק את אייל גולן???ניראה שמישהו שיחד אןתך להביא אותו.
    בושה וכלימה לך כאשה לחשוב להביא אחד ששוכב עם נערות צעירות…הוא ואבא שלו מבלים ….יחד .
    גועל נפש לך כאשה וכאמא …..

  37. אחד שמעריך זמר גדול כמו אייל גולן!

    אייל גולן אחלה זמר (וגם עומר אדם..).אין פה עיניין של הניצול קטינות ..בית המשפט כבר הכריע בנושא ואייל אף הביע חרטה על טעות שעשה .אי אפשר לשפוט אדם כל הזמן על מעידה שמעד.העיניין פה הוא באמת האם היה נכון לנתב את הכסף להופעה שלו או של אחר בכספים האלה או שהיה נכון לתרום לאוכלוסיות החלשות להשקיע בחיפאים בעסקים בתושבים בצורה מושכלת יותר .ולפי דעתי אכן היה אפשר לתעל את הכספים למשהו נכון ביותר במיוחד בעת הזו .

  38. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תפסיקו להסיט יאה ממורמרים ..תראו את הצד הטוב שנעשה לטובת יום העצמאות

  39. פרוזר

    מה שלא יעשו בשביל העם הזה יהיו טענות. תעשה יהיו טענות לא תעשה גם יהיו טענות. לכו תוכלו חרא.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר