הדגלים על מרפסתה של משפחת כהן (צילום: דוברות איחוד הצלה)
הדגלים על מרפסתה של משפחת כהן (צילום: דוברות איחוד הצלה)

לתפארת מדינת ישראל: הדגלים של משפחת כהן מקרית שמואל

משפחת כהן תלתה על מרפסת ביתה מקרית שמואל את דגל ישראל ולצדו שמונה דגלים נוספים של כוחות הביטחון והרפואה. ולכל דגל יש סיבה

פורסם בתאריך: 28.4.20 14:05

משפחת כהן מקרית שמואל – ההורים אלי וסיגלית והילדים אריאל, דניאל ואיתמר – תלו על מרפסת ביתם את דגל ישראל ולצדו שמונה דגלים נוספים של כוחות הביטחון והרפואה, כאשר לכל דגל יש סיבה.

"דגל גולני נתלה לכבוד צה"ל בכלל, ובפרט לשני הבנים שלי שמשרתים בגולני – האחד בגדוד 51 והשני בגדוד 13", מסביר האב אלי כהן, "דגל משטרת ישראל הוא לכבוד כל מתנדבי המשמר האזרחי, השוטרים והשוטרות שהם השכפ"ץ של המדינה. הדגל של מערך יחידת החבלה הוא לכבוד כל חברי לחיל שעושים עבודת קודש תוך סיכון חייהם. דגל מגן דוד אדם נתלה עבור עובדי ומתנדבי הארגון שעושים ימים כלילות לעם ישראל. דגל הקריה הרפואית רמב"ם הוא לכבוד עובדי הרפואה שבימים אלו מחרפים נפשם לעצירת מגיפת הקורונה, ובמיוחד לכבוד אשתי שעובדת ברמב"ם. דגל שירותי הכבאות וההצלה הוא לכבוד מתנדבי ולוחמי האש שנותנים נפשם להצלת חיי אדם. דגל איחוד הצלה הוא לכבוד אנשי הארגון שמתנדבים 24/7 שעות על מנת לתת שירות מציל חיים. ודגל משמר הגבול הוא לכבוד לוחמות ולוחמי החיל שנמצאים שם לשמור ולהגן בגופם עלינו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר