דגלים אדומים (צילום: ניר כפרי)
דגלים אדומים (צילום: ניר כפרי)

היום: הפגנת 1 במאי "נגד הקורונה והקפיטליזם"

היום בשעה 10:30 תתקיים בחיפה הפגנת הדגלים האדומים שאותה מארגנות המפלגות מק"י, חד"ש ובנק"י. יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר רג'א זעאתרה: "בזמן משבר הקורונה הוכח מחדש שעשרות שנים של מדיניות ניאו-ליברלית הביאו לקריסת מערכת הבריאות ולהפקרת האוכלוסיות המוחלשות"

פורסם בתאריך: 30.4.20 20:45

עדכון אחרון: 1.5.20 07:07

היום (שישי) בשעה 10:30 תתקיים בחיפה הפגנה תחת הכותרת "יחי 1 במאי – נגד נגיף הקורונה ונגד מגיפת הקפיטליזם". את ההפגנה מארגנות המפלגות מק"י (המפלגה הקומוניסטית הישראלית), חד"ש (החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון) ובנק"י (ברית הנוער הקומוניסטי הישראלי) שקוראות להשתתף ב"הפגנת הדגלים האדומים – דגלי המאבק המעמדי והאינטרנציונליזם".

בדף האירוע בפייסבוק לקראת ההפגנה נכתב: "עומדים לצד העובדים והעובדות השכירים והעסקים הקטנים והבינוניים, נגד מדיניות הטלת נטל משבר הקורונה על האזרחים, נגד ממשלת נתניהו גנץ – ממשלת הסיפוח, השחיתות וההון, ולמען שלום, שוויון, דמוקרטיה וצדק חברתי".

המפגינים יצעדו מכיכר אונסק"ו בשדרות בן גוריון עד לבית הגפן, ומשם יירדו אל כיכר אמיל חביבי. מארגני ההפגנה מדגישים כי יישמרו ההנחיות של משרד הבריאות, בדגש על מרווחים של שני מטרים בין המפגינים.

 

 

יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר רג'א זעאתרה: "בזמן משבר הקורונה הוכח מחדש שעשרות שנים של מדיניות ניאו-ליברלית הביאו לקריסת מערכת הבריאות ולהפקרת האוכלוסיות המוחלשות בזמן שההשקעה המסיבית הולכת להתנחלויות ולצבא על חשבון רווחת הציבור. המשבר הוכיח לאנושות שדרוש שינוי כיוון רדיקלי – מקפיטליזם חזירי של הפרטה, קיצוצים והתעלמות מהפריפריה החברתית למדיניות המבוססת על סולידריות, על צדק חברתי ועל הרחבת השירותים החברתיים. יש להבטיח את פרנסתם ואת כבודם של העובדים השכירים ושל בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, ולא לנצל את המצב כדי להטיב עם בעלי ההון על חשבון ציבור העובדים והעצמאיים".

זעאתרה הוסיף כי "אנו מוחים גם נגד תוכנית המאה שאותה מקדמים נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וממשלת בנימין נתניהו ובני גנץ, שאינה אלא שם אחר למדיניות הסיפוחים, המשך המצור והנצחת הכיבוש. זו אינה תוכנית שלום אלא מזימה לחסום את הדרך בפני שלום ישראלי-פלסטיני צודק, שבבסיסו סיום הכיבוש וכינון מדינה פלסטינית בצד ישראל. נניף בגאווה את הדגל האדום – דגל המאבק העקבי לשוויון , לשלום צודק, לדמוקרטיה, להגנת זכויות העובדים ולסוציאליזם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אילן

    הגיע הזמן לגרש את זעאתרה ואטרש מהמדינה כמו
    בשארה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זבל …
    כל מה שמקבל ויש לו תלונות ןעושה הפגנות.
    לך לעזה.
    לך לעזהההה

  3. אילן

    ערבים היו ונשארו מטומטמים חסרי השכלה יודעים רק לעלות
    על האישה

  4. עעעע

    כל עוד השמאל לא יבין שהוא צריך להפסיק להיות המגן של הפלישתים – הוא לעולם לא יחזור לשלטון.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר