שר סנדה (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של שר סנדה)
שר סנדה (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של שר סנדה)

שר סנדה מתוודה: "הייתי מורדמת ומונשמת"

כוהנת הבריאות שר סנדה שמה סוף לגל השמועות שנפוצו באשר למצבה הבריאותי לאחר לידת בנה השני: "כרגע אני בשיקום, בהבנה, בהכלה, בהודיה, בטראומה ובתוך בועת חולשה שמסביבה מלאכים קטנים ויקרים שהצילו את חיי. אני מייחלת לרגע שבו אוכל להיות שוב עם ילדי"

פורסם בתאריך: 2.5.20 08:33

הקץ לשמועות: כוהנת הפיטנס שר סנדה שמה סוף לגל השמועות שנפוצו בשבוע האחרון בנוגע למצבה הבריאותי, ובווידוי מרגש בחשבון האינסטגרם היא כתבה: "הייתי מורדמת ומונשמת".

"הרבה עבר מאז שכתבתי לכן בפעם האחרונה", כתבה סנדה לעוקביה אמש (שישי), "אבל כפי שכבר רובכן שמעתן, עברו עלי ימים לא קלים. עברתי כל כך הרבה בחיי שאני מנסה שלא להישבר ולהיות חזקה, והמשפט 'מה שלא הורג מחשל' מקבל משמעות אמיתית במיוחד עכשיו. אני יודעת שהיו הרבה השערות לגבי מצבי, אז אעשה לכן קצת סדר בשמועות – אכן הייתי מורדמת ומונשמת במשך מספר ימים שבהם פשוט לא הייתי כאן. עברו עלי ועל משפחתי ימים לא פשוטים (בלשון המעטה) שרק אלוהים יודע מדוע, אבל גם על זה אנו מודים לו. הרי אחרי הכל אני מאמינה שלכל דבר יש סיבה, ואין ספק שהתעוררתי למציאות אחרת ורחוקה מכל מה שציפיתי".

סנדה היא דמות ידועה בחיפה. כאן היא החלה את צעדיה ככוהנת בריאות וחיטוב, ולאחר שצברה אלפי מעריצות היא פתחה את שר פיטנס – רשת שמתפרשת כיום על פני עשרה סניפים – ברמת חן בחיפה, בקניון שער הצפון בקריות, בראשון לציון (שני סניפים), בנתניה, בירושלים, בתל אביב, בעכו, באשדוד ובפתח תקוה.

 

 

בערב יום השואה ילדה סנדה את בנה השני, ומיד אחר כך השמועות על מצבה הבריאותי עשו כנפיים והעסיקו רבות מנשות העיר. ברחבי הרשת ניתן היה למצוא פוסטים של מתאמנות שלה שמבקשות להתפלל להחלמתה – דבר שלא נעלם גם מעיניה של סנדה שהתייחסה לכך בפוסט שלה: "אני רוצה לומר תודה לכל מי שהתפללה עבורי, לכל ההודעות שאני מצטערת שלא עניתי להן, ולכל הנשים המדהימות שעטפו אותי באין סוף אהבה. כרגע אני נלחמת את המלחמה של חיי – לחזור במהרה לשגרה. אני מבטיחה לספר לכן את כל הסיפור בהמשך ומודה על הדאגה ועל האכפתיות של כל אחת ואחת מכן. הלב שלי בוער וקרוע, הנשמה לאט לאט אוספת את החתיכות שהתפזרו, ואני מייחלת לרגע שבו אוכל להיות שוב עם ילדי. כרגע אני בשיקום, בהבנה, בהכלה, בהודיה, בטראומה ובתוך בועת חולשה שמסביבה מלאכים קטנים ויקרים שהצילו את חיי, אבל יותר מכל – עם כוח אדיר שהוא אתן, נשים מכילות, עוטפות ומפרגנות".

את הפוסט סיימה סנדה בנימה אופטימיות לקראת העתיד לבוא: "הדבר שהכי מחזיק אותי בימים אלו הוא הידיעה שבקרוב כולנו בעזרת השם נחזור לשגרה, ואני מחכה בקוצר רוח לחזור איתכן חזקה מתמיד לסניפים המדהימים ולתוכניות החדשות, שברוך השם יחזירו לכולנו את השפיות. עד אז בואו נעשה טוב האחת לשנייה, נאהב, נחבק ונפרגן כי זה מה שאנחנו – אור אחד גדול ועצום, ללא הבדל דת וגזע, אור שכולו אהבה נשית טהורה של אשה לרעותה. את האור הזה נעצים השבת הזאת, ובואו כולנו נדליק נרות ונאיר את העולם בברכה ובישועה. אמן שתהיה רפואה שלמה לכול חולי עמו ישראל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. תשובה לליאת

    מניח שסו מישהי שהכותבת חגית מכירה והיתה חייבת להוציא כתבה אז ביזבזה לנו זמן.
    יום השואה, יום הזכרון, יום העצמאות – אין כבר על מה לכתוב ?!

  2. רינה

    ליאת ולמי שכתב תקראו קצת על שר סנדה. היא בנאדם מקסים שעשתה דרך ארוכה והגיע לאן שהגיע בזכות עצמה. אני הייתי מתעמלת אצלה היא והצוות המקסים שלה ליווה אותי בכל הדרך. שר היא אכן כיום דמות ידועה שפועלת לעזור להמון נשים לאמץ איכות חיים ובריאים המשלב פעילות גופנית וליוווי דיאטניות. מבקשת לא לדבר לשוא על בנאדם שאתם לא מכירים. היא עוברת תקופה לא קלה ופשוט הגיבה לאחר שהיתה מורדמת ומונשמת. היא גורו לבריאות עבור נשים בכל רחבי הארץ.

  3. ליאת אשור

    פריקית של תשומת לב,גם אחרי התאבדות אימה המשיכה להתנהג במופקרות ובלי טקט. מוחצנת בהגזמה וחולת צומי שתהיה בריאה כל אחד צועק מאיפה שחסר לו

  4. אפרת גולמית

    אני באמת חושבת שעודף רעש וצלמולים ועודף מוחצנות ופוזה מסוכן,קצת ענווה ועומק יועיל. את אמא לילדים עברת המון ברמה אישית,התכנסי פנימה,השקיטי את החולת פרסום שבך. בהצלחה

  5. אחד שיודע דבר או שניים

    לליאת ולמפגר שענה לה לפי התגובות אתם זרעונים עם חלב אם על השפתיים שחוץ מלהיות עברייני מקלדת אתם לא עושים כלום כניראה שהחיים שלכם ניראים בהתאמה להקיא עליכם גם אם משעמם לכם יש דברים שלא מגיבים זאת יכלה להיות אמא שלך אחותך או קרוב אחר ולמפגר השני מספיק לאונן כל היום מול מסך מחשב או לגוון ולעבור למסך של פלפון

  6. אפרת

    הברכה שרויה רק בסמוי מן העין.. תורידי הילוך פחות מניירות,ושחצנות/מוחצנות. בהצלחה

  7. בר

    בחורה יפה חכמה ומצליחה שהצליחה בזכות עצמה ויש מי שתוקע בה עיניים
    חמסה חמסה
    בריאות לשר

  8. מיכל

    שר יקרה, יצא לי להכיר אותך אישית לפני יותר מ10 שנים. את אדם כל כך אחר ממה שאת מצטיירת. את לא שחצנית ולא תשומית ולא מופקרת – אני חשבתי ככה לפני שהכרתי אותך. את אדיבה ולבבית ועברת חיים לא קלים בלשון המעטה (אב שנהרג, אימא שכנראה התאבדה) ואת מה שעשית אף אחד לא יוכל לקחת לך – הלוואי על כולם כזו הצלחה בעסקים. כשקראתי את זה זמזמתי לעצמי "אויש, רק זה היה חסר לה" … (לא מגיע!)
    לי אישית לא מפריע שאת מצטלמת עם חוטיני שמבליטה גם כשר אבל עם התערבויות פלסטיות… תראי את צרי העין… חבל – את לא יכולה לגשת לכל אחד ולשכנע אותו שאת לא רדודה. זכותך על גופך 1 ופרשנות ציבורית 2… החלימי במהרה , עשי חשבון נפש. חיבוקים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר